کد خبر : 1839917 | 01 شهریور 1401 ساعت 15:16 | 41.2K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت:

دی‌یونگ مثل کوتینیو؛ شرط بایرن برای جذب ستاره بارسا

بایرن مونیخ اولین پیشنهاد خود برای جذب فرانکی دی‌یونگ را به بارسلونا داده ولی برای این انتقال، شرط مهمی نیز گذاشته است.

دی‌یونگ مثل کوتینیو؛ شرط بایرن برای جذب ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، آینده فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و 25 ساله بارسلونا، تبدیل به مشکل بزرگی برای مدیران این باشگاه شده و نام تیم فصل بعد این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد در هفته‌های اخیر به‌صورت جدی برای خرید فرانکی دی‌یونگ اقدام کرده و هر دو حتی حاضر به پرداخت دستمزد او نیز شده‌اند، اما خود دی‌یونگ تمایلی به جدایی ندارد. در صورت قبول پیشنهاد کاهش دستمزد، بارسلونا علاقه زیادی به حفظ این بازیکن برای فصل بعد دارد، اما همین درخواست باعث دلخوری دی‌یونگ شده و به نظر می‌رسد او را به ماندن در این باشگاه مصمم‌تر کرده است.

1734818

روز گذشته اعلام شد که منچستریونایتد تلاشی جدید برای جذب دی‌یونگ انجام داده و حتی نماینده‌های این باشگاه به بارسلونا سفر کرده اند. امروز دیاریو اسپورت هم نوشت که علاوه بر منچستریونایتد، بایرن مونیخ هم علاقه‌مند به جذب ستاره هلندی است. طبق ادعای اسپورت، بایرن در اولین تماس ها با بارسلونا اعلام کرده است که دی‌یونگ را قرضی و تا پایان فصل می خواهد و حاضر است دستمزد او را نیز پرداخت کند.

1733427

البته بایرن تنها بند خرید غیر اجباری را در قرارداد قرضی دی‌یونگ قبول می کند. اتفاقی مشابه سه سال پیش در مورد فیلیپ کوتینیو رخ داد. ستاره برزیلی سابق بارسا با قراردادی قرضی به ارزش 8.5 میلیون یورو راهی بایرن شد و دستمزد او را نیز بایرن پرداخت کرد. در قرارداد او با بایرن، بند خرید غیر اجباری 120 میلیون یورویی نیز قرار داشت ولی بایرن آن را فعال نکرد و کوتینیو به بارسلونا برگشت. در مورد دی‌یونگ قطعا بند خرید، رقم پایین‌تری خواهد داشت ولی باشگاه مونیخی تنها در صورت عملکرد راضی کننده دی‌یونگ، قرارداد او را دائمی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها