کد خبر : 1839921 | 01 شهریور 1401 ساعت 15:55 | 25.3K بازدید | 5 دیدگاه

حرف او اشتباه بود

تونی کروس پاسخ رئیس سابق بایرن را داد

اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، سال گذشته از سبک بازی تونی کروس انتقاد کرده بود. ستاره رئال شب گذشته پاسخ او را داد.

تونی کروس پاسخ رئیس سابق بایرن را داد

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس، ستاره آلمانی رئال، برنده جایزه ویژه سردبیر نشریه اسپورت بیلد شد ولی نتوانست به دلیل بیماری در مراسم اهدای جوایز سالانه این نشریه در شهر هامبورگ شرکت کند. کروس که بازی با سلتا را نیز به خاطر بیماری از دست داده بود، در پیامی ویدیویی ضمن تشکر به خاطر این جایزه، به چند سوال نیز پاسخ داد.

1722127

یکی از سوالات در مورد انتقاد اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، از سبک بازی تونی کروس بود. هوینس سال گذشته در مورد کروس گفته بود که سبک بازی او قدیمی است و در فوتبال امروز، دیگر جای بازیکنانی مثل کروس نیست.

1737845

کروس که فصل گذشته نیز یکی از بهترین‌های تیمش بود و با این باشگاه موفق به فتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد، در پاسخ به اولی هوینس گفت:« قطعا از حرف های هوینس خوشم نیامد. شاید در ابتدا دلخور هم شدم چرا که انتظار کمی حمایت از او را داشتم ولی در نهایت او هم نظرش را گفت. با در نظر گرفتن چند حقیقت ساده می توان ثابت کرد که در مورد من اشتباه می کند.»

کروس در مورد خداحافظی با تیم ملی آلمان نیز گفت:« تصمیم درستی بود و پس از مدت‌ها فکر کردن به این نتیجه رسیدم که زمان بازنشستگی از بازی های ملی رسیده است.»

دیدگاه‌ها