کد خبر : 1839935 | 01 شهریور 1401 ساعت 17:18 | 6.2K بازدید | 11 دیدگاه

آلیسون: برخی دقایق بهتر از یونایتد بودیم!

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، امیدوار است این تیم در ادامه فصل نمایش بهتری داشته باشد.

آلیسون: برخی دقایق بهتر از یونایتد بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای آلیسون بکر و لیورپول خوب شروع نشده و این سنگربان باتجربه در این سه هفته حتی یک بار هم موفق به ثبت کلین شیت نشده است. مرسی سایدی ها دیشب در ورزشگاه اولدترافورد 1-2 برابر منچستریونایتد شکست خوردند و آلیسون بکر اعتراف کرد اشتباهات فراوان در زمین موجب رقم خوردن این شکست شده است.

1737856

آلیسون بکر گفت: "واقعا سخت است که در مورد این شکست صحبت کنم. من معتقدم ما در دقایقی از مسابقه بهتر از آنها عمل کردیم، اما در یک بازی، شما باید هر کاری انجام دهید تا برنده شده و عملکرد بهتری داشته باشید، اما ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. همه ما موافقیم که باید عملکرد خود را بهتر کرده و باید ثبات بیشتری داشته باشیم. ما باید دوباره روند کلین شیت های خود را از سر گرفته و هنگام مالکیت توپ بهتر عمل کنیم. ما در این مورد با یکدیگر موافق هستیم و این هدفی است که برای بازی بعدی دنبال خواهیم کرد.

با تغییر نگرش، روند نتایج نیز عوض خواهد شد. گاهی اوقات در طول بازی چند اشتباه مرتکب شده و به خاطر همان اشتباهات مجازات می شویم. وقتی تیم های دیگر مقابل ما بازی می‌کنند، از سبک بازی لیورپول باخبر بوده و تلاش می کنند از همین موارد علیه ما استفاده کند. این روش بازی بیشتر اوقات برای ما مفید است، اما گاهی مواقع نیز تنبیه می‌شویم و در دیدار برابر منچستریونایتد نیز همین اتفاق رخ داد. برخی اوقات ما باید کامل تر و حرفه ای تر عمل کنیم. البته انجام این کار دشوار است، اما به عنوان یک تیم و در کنار هم می توانیم به این هدف رسیده و پیشرفت کنیم."

دیدگاه‌ها