کد خبر : 1839990 | 01 شهریور 1401 ساعت 23:04 | 22.8K بازدید | 21 دیدگاه

شواین‌اشتایگر: یونایتد برد اما لیورپول تیم برتر میدان بود

باستین شواین‌اشتایگر، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید لیورپول در دیدار دیشب مقابل یونایتد تیم بهتر میدان بود و شیاطین سرخ چون برای بقا می‌جنگیدند به پیروزی رسیدند.

شواین‌اشتایگر: یونایتد برد اما لیورپول تیم برتر میدان بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در خانه خود میزبان لیورپول بود و موفق شد با گل‌های جیدون سانچو و مارکوس راشفورد حریفش را 2-1 شکست داده و سه امتیاز بسیار مهم به‌دست بیاورد. یونایتد که دو هفته اول فصل را با دو شکست تحقیرآمیز به پایان برده بود برای خروج از بحران به پیروزی مقابل لیورپول نیاز مبرم داشت.

1737962

درحالی‌که اکثر کارشناسان فوتبال از عملکرد یونایتد تعریف کرده و شاگردان اریک تن‌هاخ را شایسته پیروزی می‌دانند اما باستین شواین‌اشتایگر، ستاره سابق فوتبال آلمان، در مصاحبه با بی‌بی‌سی نظری مخالف اکثر کارشناسان داشت و معتقد بود در این بازی لیورپول تیم برتر میدان بود. شواین‌اشتایگر سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد و در این مصاحبه تاکید دارد که به‌عنوان یک هوادار یونایتد صحبت می‌کند.

1737963

شواینی در این مصاحبه گفت:" من البته هوادار یونایتد هستم و خوشحالم که این بازی را بردند. ولی آیا آنها عملکرد خوبی داشتند؟ من که می‌گویم نه. لیورپول تیم برتر میدان بود و درصد مالکیتِ توپ به مراتب بهتری داشت. لیورپولی‌ها نتوانستند پاس‌های آخر را درست بدهند و گرنه این بازی را می‌بردند. البته روحیه یونایتد مناسب بود و بازیکنان همانطور که انتظار می‌رفت انگیزه داشتند.

یونایتد این روزها سرمربی خیلی خوبی دارد و من معتقدم او بهترین گزینه در شرایط فعلی است. ولی آیا این نوع بازی، همان سبکی است که یونایتد باید بازی کند و هوادارانش می‌پسندند؟ من که بعید می‌دانم. یونایتد در این بازی برای بقا می‌جنگید و فقط و فقط دنبال سه امتیاز بود و هیچ چیز دیگری برایش اهمیت نداشت".

دیدگاه‌ها