کد خبر : 1839942 | 01 شهریور 1401 ساعت 18:20 | 14K بازدید | 14 دیدگاه

برایم قابل درک نیست

توتی: چطور صلاح هرگز برنده توپ طلا نشده است؟

فرانچسکو توتی، اسطوره فوتبال ایتالیا، اعتقاد دارد که محمد صلاح می‌توانست در سال‌های اخیر برنده توپ طلا شود.

توتی: چطور صلاح هرگز برنده توپ طلا نشده است؟

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، همواره در میان نامزدهای توپ طلا قرار داشته ولی هرگز به این جایزه مهم نرسیده است. سال گذشته صلاح در رده بندی نهایی هفتم شد. صلاح در یک مصاحبه گفت که از جایگاه پایین خود تعجب کرده و انتظار رتبه بهتری داشت. صلاح امسال هم در میان نامزدهای اولیه توپ طلا قرار دارد و حتی برخی می‌گویند او رقیب اصلی کریم بنزماست.
1737864

فرانچسکو توتی، اسطوره آاس رم، یکی از کسانی است که اعتقاد دارد صلاح در سال‌های اخیر، شایسته فتح طلا بوده است. او به کوریره دلو اسپورت گفت:« نمی‌دانم چرا صلاح هرگز برنده توپ طلا نشده است. او لایق این بود که یک‌بار برنده این جایزه شود. من اصلا معیارهای توپ طلا را درک نمی‌کنم. اگر من رئیس یک باشگاه بودم، برای خرید صلاح بیش از ۲۰۰ میلیون یورو هزینه می‌کردم. رابطه خوبی با صلاح دارم و او را انسانی متواضع و دوست داشتنی می‌دانم.»

1731218

توتی ادامه داد:« صلاح یک فصل برای رم بازی کرد(17-2016) و فوق العاده بود. می‌دانستم که اگر به لیورپول برود، بازیکن بهتری خواهد شد. او فقط روی تمرین و بازی تمرکز دارد و زندگی‌اش را وقف فوتبال کرده است.»

توتی در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه لیونل مسی و رونالدو گفت:« این دو از هر نظر با دیگر بازیکنان تفاوت دارند. مقایسه آنها نیز دشوار است. مسی و رونالدو متعلق به دنیایی دیگر هستند.»

دیدگاه‌ها