کد خبر : 1839971 | 01 شهریور 1401 ساعت 21:30 | 18.5K بازدید | 12 دیدگاه

اصرار لستر؛ فوفانا باید گران‌ترین مدافع دنیا بشود

لسترسیتی سومین پیشنهاد چلسی برای خرید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم را رد کرد. پیشنهادی که گفته می‌شود ارزش آن 80 میلیون یورو بوده است.

اصرار لستر؛ فوفانا باید گران‌ترین مدافع دنیا بشود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی تلگراف اعلام کرد سومین پیشنهاد چلسی برای خرید وسلی فوفانا از سوی لسترسیتی رد شده است. با اینکه مدافع فرانسوی چندین بار از تمایل خود برای پیوستن به چلسی خبر داده و از لستر خواسته بود او را زندانی باشگاه نکند ولی مدیران روباه‌ها همچنان در برابر درخواست‌های چلسی مقاومت می‌کنند.

1737926

بر اساس این گزارش سومین پیشنهاد چلسی به ارزش 80 میلیون یورو به‌علاوه بندهای متغیر به لستر ارسال شد ولی با مخالفت این باشگاه روبه‌رو شده است. تلگراف می‌گوید به نظر می‌رسد لسترسیتی انتظار دارد پیشنهاد دیگری به ارزش 90 میلیون یورو از چلسی دریافت کند و در این‌صورت با فروش مدافع فرانسوی‌اش موافقت خواهد کرد.

اگر چلسی حاضر بشود مبلغ مد نظر لستر را برای خرید فوفانا پیشنهاد بدهد او می‌تواند عنوان گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال را به خود اختصاص دهد.

1737927

برندان راجرز، سرمربی لستر، در دیدار این هفته تیمش مقابل ساوتهمپتون نام فوفانا را از فهرست تیمش خط زد و در پاسخ به خبرنگاران گفت ستاره فرانسوی به دلیل شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره جدا شدنش از لستر از نظر ذهنی برای حضور در میدان آماده نبود. راجرز در عین حال گفت معتقد است بهترین گزینه برای مدافع جوان فرانسوی ماندگار شدن در لستر است.

دیدگاه‌ها