کد خبر : 1840073 | 02 شهریور 1401 ساعت 14:55 | 34K بازدید | 20 دیدگاه

گزارش مارکا

بهترین‌های فصل اروپا؛ رئال جوایز را درو کرد

مارکا امروز گزارش داد که عناوین بهترین مربی و بهترین بازیکن فصل اروپا به رئال مادرید رسیده است.

بهترین‌های فصل اروپا؛ رئال جوایز را درو کرد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در استانبول، جوایز سالانه یوفا به بهترین‌های فصل اهدا خواهد شد. طبق ادعای مارکا، رئال مادرید برنده تمام جوایز اصلی خواهد بود. رئال فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شد و این کار را به شکلی دراماتیک نیز انجام داد. رئال در مراحل حذفی توانست بازی هایی به یادماندنی را برابر پی اس جی، چلسی و سیتی انجام دهد و در فینال نیز با یک گل لیورپول را شکست داد. رئال همچنین در لالیگا نیز به قهرمانی دست یافت.

1734449

مارکا امروز نوشت که کارلو آنچلوتی در رقابت با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ، بهترین مربی فصل اروپا شده است. کریم بنزما هم بالاتر از کوین دی‌بروینه و تیبو کورتوا عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاص داده و تیبو کورتوا نیز بهترین دروازه‌بان فصل اروپا شده است. همچنین وینیسیوس جونیور نیز جایزه بهترین بازیکن جوان فصل اروپا را به خود اختصاص داده است.

1734450

 تیبو کورتوا مشترک با ادواردو مندی، دروازه بان چلسی، پنج بار دروازه خود را بسته نگه داشت و به خصوص درخشش او در فینال برابر لیورپول فراموش نشدنی است. کریم بنزما نیز با زدن 15 گل، آقای گل بازی ها شد و وینیسیوس نیز زننده گل برتری رئال در فینال بود. کارلتو نیز توانست رئال را فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان کند.

1738092

طبق ادعای مارکا، تیم منتخب یوفا نیز به این شرح است: تیبو کورتوا(رئال)، ترنت الکساندر آرنولد(لیورپول)، آنتونیو رودیگر(چلسی)، ویرژیل فن‌دایک(لیورپول)، اندرو رابرتسون(لیورپول)، کوین دی‌بروینه(سیتی)، فابینیو(لیورپول)، لوکا مودریچ(رئال)، کیلیان امباپه(پی اس جی)، کریم بنزما(رئال)، وینیسیوس(رئال)

در تیم منتخب، چهار بازیکن از رئال و لیورپول، فینالیست های لیگ قهرمانان به چشم می خورد.

دیدگاه‌ها