کد خبر : 1840110 | 02 شهریور 1401 ساعت 18:22 | 38.9K بازدید | 27 دیدگاه

هشدار آنری؛ PSG این‌گونه در اروپا رقیب ندارد

تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه معتقد است پاری‌سن ژرمن با این سبک بازی مدعی اصلی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

هشدار آنری؛ PSG این‌گونه در اروپا رقیب ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته بعد از برتری جنجالی پاری‌سن ژرمن برابر مون‌پلیه و اخبار و شایعات فراوان در مورد افزایش اختلافات در رختکن این تیم بین ستاره‌های بزرگ، آنها با نتیجه درخشان 1-7 لیل را مغلوب کرده و به این شایعات پایان دادند. تیری آنری، ستاره سابق فوتبال فرانسه، مدعی شد ستاره‌های هجومی این تیم مانند نیمار، کیلیان امباپه و لیونل مسی نیز در تمامی طول 90 دقیقه به دیگر بازیکنان کمک می‌کنند و پاری‌سن ژرمن در این شرایط رقیبی در فوتبال فرانسه و اروپا ندارد.

1737626

تیری آنری گفت: "آن چیزی که در جریان مسابقه این هفته پاری‌سن ژرمن مقابل لیل برای من اهمیت داشت، این بود که ببینم لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه زمانی که توپ را در اختیار ندارند؛ چه می‌کنند و عملکرد این بازیکنان هنگام دفاع چگونه است.

این مسئله برای من جالب بود و البته دیدم حتی زمانی که پاری‌سن ژرمن با چهار، پنج یا 6 گل اختلاف از حریفش پیش است، این سه بازیکن همیشه برای دفاع برگشته و به دیگر بازیکنان کمک می‌کنند. اگر سبک بازی مسی، نیمار و امباپه در طول فصل و دیگر مسابقات نیز به همین منوال ادامه یابد، باید به همه تیم‌های لیگ فرانسه و البته لیگ قهرمانان اروپا در مورد پاری‌سن ژرمن هشدار بدهم."

دیدگاه‌ها