کد خبر : 1840116 | 02 شهریور 1401 ساعت 18:46 | 15.4K بازدید | 14 دیدگاه

امیدوارم به جای پرداخت بدهی‌ها به فکر ساخت استادیوم باشیم

درویش: حق پخش حق الناس سهامداران پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خصوصی سازی به شرایط این باشگاه بعد از اقدامات صورت گرفته پرداخت.

درویش: حق پخش حق الناس سهامداران پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در نشستی که در مورد خصوصی‌سازی برگزار شد از مسائل مختلفی صحبت کرد. او خصوصی‌سازی را محرکی برای پرداخت بدهی‌ها دانست و در خصوص حق پخش تلویزیونی نیز صحبت کرد. مشروح صحبت‌های او را می‌خوانید:

*خصوصی‌سازی برگ زرین دولت سیزدهم است
کار بزرگی که خصوصی‌سازی انجام داد برگ زرین دولت سیزدهم است. من بیشتر از سن خیلی از حضرات با باشگاه پرسپولیس مرتبط هستم و این کلام واگذاری، فروش و شبیه به این را زیاد شنیدم. این لغت در فرهنگ ما متداول بود و کسی به آن وقعی نمی‌نهاد. یک کار بزرگی انجام شد.

*خصوصی‌سازی باعث پرداخت بدهی‌ها شد
وقتی بنا بود باشگاه در فرابورس ارائه شود بدهی‌های عدیده به اشخاص حقیقی، حقوقی و مالیاتی داشت. برای ارائه دادن، مجبور بودیم به بدهی‌ها سر و سامان دهیم. این بدهی‌ها از سال ۷۵ وجود داشته و فقط اضافه شده بود. این باشگاه‌ها بسیاری از بدهی‌های معوق‌شان را پرداختند. خصوصی‌سازی باعث شد فکر عاجلی برای به صفر رساندن بدهی‌ها کنیم. در ۴۰ روز گذشته، بدهی ۴۶ فرد حقوقی را که نزدیک به ۴۷ میلیارد بوده؛ پرداخته‌ایم.

ویدئو: 258268

*باید صحبت از استادیوم ساختن باشد نه پرداخت بدهی
امیدوارم با حمیتی که بین مدیران هست روزی باشد که در پرسپولیس حرف از برنامه‌ریزی، توانمندی، استادیوم ساختن و به تعالی رساندن باشگاه باشد نه پرداخت بدهی‌ها. این اتفاق در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و در ایران هم همین یکی، دو تیم اینجور هستند و بقیه منبع نامتناهی بدون نظارت دارند.

1738168

*مثل میدان مسابقه در بورس هم می‌جنگیم
ما هم سعی کردیم همانطور که در میدان مسابقه دنبال جنگ نمایانی هستیم که برنده بیرون بیاییم، در صحنه بورس هم سعی کردیم از همه اهالی فن استفاده کنیم که برای ارائه سهام‌مان هم برنامه خوبی داشته باشیم‌.

*حق پخش حق الناس سهامداران است
آقای آجرلو فرمودند حقوق حقه این باشگاه‌ها سال‌ها نادیده گرفته شده است. یک توجیه هم برای مسئولین امر داشت که اگر ما نمی‌دهیم چون همه‌اش برای دولت است و از این جیب می‌خواهد به آن جیب برود. امروز باید از حقوق حقه سهامدارانی دفاع کنیم که سهام خریدند. وقتی یک نفر حتی یک سهم هم خریده بر گردن آن مدیر حق الناس است. ما چیز زیادی نخواستیم، شما یک برنامه تلویزیونی ۵۰ قسمتی درست می‌کنید و فقط در یک شبکه نمایش می‌دهید و صد میلیارد، دویست میلیارد هزینه‌اش می‌شود؛ ما یک برنامه یک ساعت و نیم تهیه می‌کنیم که قبل، بین و بعدش هم آگهی پخش می‌شود و چیزی به کسی که این فیلم را تهیه کرده نمی‌دهید. شما فیلم را فقط در یک شبکه می‌بینید اما فیلم‌های ما در برنامه‌ها و اخبار شبکه‌‌های مختلف پخش می‌شود. اگر ماهم سراغ‌شان نرویم خود مسئولین باید بگویند این حق الناس گردن ماست.

ویدئو: 258265

دیدگاه‌ها