کد خبر : 1840118 | 02 شهریور 1401 ساعت 19:03 | 12.1K بازدید | 11 دیدگاه

پل اینس؛

تردیدی ندارم لیورپول مدعی قهرمانی است

پل اینس، ستاره سابق فوتبال انگلیس تردیدی ندارد که لیورپول این فصل هم مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

تردیدی ندارم لیورپول مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، کسب تنها دو تساوی در سه هفته ابتدایی باعث شده برخی از هواداران لیورپول نسبت به ادامه فصل ناامید شوند. همین ابتدای کار فاصله تیم یورگن کلوپ با صدر جدول به هفت امتیاز رسیده و شکست در خانه منچستریونایتد، سرآغاز انتقاد از عملکرد مرسی سایدی ها در این فصل بوده است. اما پل اینس مدعی شد لیورپول همچنان یکی از قدرت های فوتبال جهان به شمار می آید و آنها به زودی به مسیر کسب پیروزی های متوالی باز خواهند گشت.

1736267

پل اینس گفت: "من نمی توانم تصور کنم که لیورپول در این فصل برای قهرمانی در لیگ برتر مبارزه نکند و آنها قطعا این چالش را در پیش روی خود خواهند داشت. لیورپول همچنان یکی از بهترین تیم های جهان محسوب می شود. هر تیمی که دنیای فوتبال وقتی بازیکنان مهمی را از دست می دهد، شرایط دشواری را تجربه می کند و این مسئله روی هر تیمی تاثیر می گذارد.

این همان اتفاقی است که در حال حاضر در مورد لیورپول رخ داده است. البته اگر تیم یورگن کلوپ در هفته های بعد نیز دوباره امتیاز از دست بدهد و همچنین چهار تیم بالای جدول موفق به کسب پیروزی شوند، آنگاه بازگشت به کورس قهرمانی برای این تیم دشوار خواهد شد. اما من در مورد آینده این لیورپول هیچ تردیدی ندارم و به نظر آنها به راحتی می توانند در ادامه فصل حتی 10 پیروزی متوالی را به دست آورده و شرایط را تغییر دهند. البته لیورپول نیاز دارد بازیکنان غایب، دوباره شرایط قرار گرفتن در ترکیب ثابت را پیدا کنند."

دیدگاه‌ها