کد خبر : 1840134 | 02 شهریور 1401 ساعت 21:00 | 22.8K بازدید | 12 دیدگاه

هالند: برای پیشرفت فقط به بنزما نگاه کنید

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی مدعی شد کریم بنزما در 34 سالگی نیز همچنان به دنبال بهتر شدن است.

هالند: برای پیشرفت فقط به بنزما نگاه کنید

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما، ستاره فرانسوی و باتجربه رئال مادرید، اینقدر در یکی، دو سال اخیر درخشان عمل کرده که به نظر می‌رسد تمامی جوایز فردی پیش رو از جمله بهترین بازیکن سال یوفا و توپ طلا را از آن خود خواهد کرد. بنزما در سال 2022 بسیار خوب ظاهر شده و نقش مهمی در قهرمانی دراماتیک رئال مادرید در لیگ قهرمانان ایفا کرد. حالا ارلینگ هالند به این بازیکن اشاره کرده و تاکید کرد همه باید در هر سن و سالی به دنبال بهتر شدن باشند.

1737139

ارلینگ هالند گفت: "من نمی‌دانم در آینده برایم چه اتفاقی خواهد افتاد، اما مهمترین نکته یادگیری بیشتر و پیشرفت یک بازیکن است و شما هرگز نباید از تلاش برای بهتر شدن در طول دوران ورزشی‌تان دست بردارید. فقط به عملکرد کریم بنزما نگاه کنید، او در حال حاضر 34 سال دارد و در سال‌های اخیر به یک‌باره تبدیل به بازیکن قوی‌تری شده است.

من قبل از انتقال به لیگ برتر، این مسابقات را تماشا کردم و فکر می‌کنم در سال‌های اخیر مهاجمان مرکزی گلزن و ماهر اندکی در این کشور حضور داشته‌اند. به همین دلیل است که حالا زمان مناسبی برای انتقال به منچسترسیتی بود. من همیشه می‌خواستم یک مهاجم باشم و به این پست علاقه زیادی دارم."

دیدگاه‌ها