کد خبر : 1840148 | 02 شهریور 1401 ساعت 22:50 | 22.9K بازدید | 31 دیدگاه

فردا نه میلیون دلار پول پادوانی را از کجا بیاوریم؟

آجورلو: من ضد مافیایی هستم که حق مردم را می‌خورد

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در نطقی آتشین از مافیایی فاسد علیه حقوق فوتبال صحبت کرد.

آجورلو: من ضد مافیایی هستم که حق مردم را می‌خورد

به گزارش "ورزش سه" مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه نشست خبری قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی صحبت‌هایی در خصوص روند خصوصی‌سازی دو باشگاه و قرار گرفتن آنها در فرابورس مطرح کرد.
آجورلو در ادامه صحبت‌هایش با انتقاد شدید از صداوسیما و البته منتقدان خودش، مباحث جالبی در خصوص فساد پشت پرده حقوق فوتبال پیش کشید و اعلام کرد از حق مالکان باشگاه که مردم هستند، کوتاه نخواهد آمد.
در ادامه صحبت‌های آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال را به‌صورت گزیده می‌خوانید؛

* قربان‌زاده نبود، سرخابی‌ها خصوصی نمی‌شدند

اگر رئیس سازمان خصوصی‌سازی، آقای قربان‌زاده نبود این اتفاقات نمی‌افتاد. همکاران محترم ایشان، آقای قدرتی و امیررحیمی نبودن این اقدام انقلابی و جهادی صورت نمی‌گرفت. تشکر می‌کنم از قرارگاه عملیاتی‌ای که نیروهای استقلال و پرسپولیس را در آن جا داد. در این هفت-هشت ماه که کمتر درگیر فوتبال بودیم به این‌خاطر بود که در خدمت سازمان خصوصی‌سازی بودیم. اتفاق بزرگی بود که مبارک همه اهالی فوتبال باشد. اینکه دو باشگاه بزرگ شفاف هستند و مردم می‌توانند ما را بدون هیچ پوششی قضاوت کنند و از طریق تابلوی بورس رصد کنند.

ویدئو: 258279

* استقلال و پرسپولیس بنگاه هستند

من فکر می‌کنم این دو باشگاه بنگاه اقتصادی هستند با که با نزدیک به سی میلیون هوادار می‌توانند بازار را کنترل و مدیریت کنند. چطور می‌شود همچین قدرتی انقدر بدهکار باشد. امکانات، زمین و ساختمان نداشته باشد و میلیاردی بدهکار باشد و برای اداره روزمره مشکل داشته باشد؟ مگر اینکه دل به شجاعت این تصمیم نداده باشد. این شجاعت دلی می‌خواهد مثل بچه‌های بسیج که می‌زدند به خطی که غیرقابل تصرف بود و وقتی به دل آن می‌رفتی می‌دیدی هیچی نبود. امروز من و آقای درویش فاتح دو قله فتح شده در بورس هستیم که آغازی است برای سی میلیون جمعیت و مشتریانی که شرکت‌ها باید بدانند این بازار می‌تواند برای مشارکت و هر اقدام تجاری و اقتصادی‌ای معنا داشته باشند. از تمام کارکنان استقلال تشکر می‌کنم که شبانه‌روز درگیر خصوصی‌سازی بودند. در میدانی وارد شدیم که شاید کمتر مدیری چنین اقدامی می‌کرد. در شانزده تیمی که رقابت می‌کنند ما دو باشگاه هزینه‌ها را اعلام کردیم. ممکن است ناعادلانه باشد ولی خوب است. اصلاح در جامعه از خودمان شروع می‌شود. بعضی‌ها می‌گویند چرا این تیم گران است و این حرف‌ها. تیم داری همین است دیگر. رقابت همین است.

* هزار صفحه دروغ به ای‌اف‌سی تحویل ندهیم!

مگر همه عددها باید با هم اندازه باشد؟ نه. وقتی تجارت و بورس برای ما معنادارتر خواهد شد، حتما قیمت‌های امسال کمتر از 5 سال آینده خواهد بود. چون 5 سال آِینده ثروتمندتر خواهیم بود و می‌توانیم بازیکنان بهتری جذب کنیم. پس نباید از این اتفاقات نگران باشیم. نمی‌توانیم هزار صفحه برای کنفدراسیون فوتبال نامه بفرستیم و دروغ بگوییم. از خودمان شروع می‌کنیم. پس حالا که خودمان افشا کردیم باید راستگو باشیم. همه اسلام به پاک بودن و صادق بودن و بهتر از دیروز بودن است. ما باید میزان باشیم.

1738191

* به خاله شادونه پول می‌دهند به فوتبال نه!

به اولین شخص اجرایی کشور آقای رئیسی تبریک می‌گویم که طبعا با موافقت ایشان و دکتر خاندوزی و دکتر سجادی و دکتر رحیمی و آقای قربان‌زاده این تصمیم را اجرایی کردند. مسئولینی که ما را قضاوت می‌کنید، ما امروز در دو مسیر حرکت می‌کنیم. یک مسیر حرفه‌ای فوتبال فیفا و ای‌اف‌سی. یکی از ارکان برگزاری مسابقات در باشگاه‌ها حق پخش است. مگر می‌شود یک باشگاهی در زمین خودش سهم تبلیغات را به سازمان لیگ بدهد و دوربینش در زمین نباشد؟ مالکیت محتوا فوتبال سرخابی‌ها، استقلال و پرسپولیس هستند. آقای درویش به وزیر گفتند به خاله شادونه چقدر پول می‌دهند! وقتی با سه ساعت مسابقه چندین ساعت در شبکه‌های مختلف برنامه سازی می‌کنید، باشگاه‌ها حقی ندارند؟ امروز که دیگر این باشگاه‌ها دولتی نیستند. 300 هزارنفر حق الناس پخش غیرزنده بازی‌ها را دارند.

* صداوسیما پول محتوا را بدهد بعد انتقاد کند

حق پخش زنده بازی‌ها را کاری نداریم و به عهده رئیس جمهور و شورای امنیت ملی. اما محتوا غیرزنده که برنامه می‌سازند و می‌خندند که چرا فلان بدهی را ندادید، چرا زمین‌تان این‌طور است. پول ما را بدهید همه کار را انجام می‌دهیم. وقتی پول ما را نمی‌دهید چکار کنیم؟ منِ آجورلو ضدنظام هستم؟ حق مردم را گرفتن ضدنظام است؟ بله من ضد نظام فاسد مافیاییِ علیه حق مردم هستم؛ در هرجا که باشد. ضد نظام فساد مالی هستم در هرجایی. پول استقلال است با 70 سال قدمت و سی میلیون جمعیت. ما کنار صداوسیما هستیم و به احترام صداوسیما می‌گوییم فوتبال زنده را پخش کنید. آی گپ و بیمه دات کام بخواهند اسم استقلال و پرسپولیس را بیاورند باید دو و نیم برابر پول بدهند!

ویدئو: 258277

* از حق مردم عقب نمی‌نشینیم

حالا در بورس هستیم و این حق مردم است. یک قدم عقب نمی‌گذاریم. آرزوی شخصی من شهادت است. اما در کاری که به من سپردید هرکس حق مردم را ندهد من گریبانم را پاره می‌کنم. اما در برابر نظام نه. من نماز می‌خوانم و یاد رفقای شهیدم می‌کنم. چرا می‌گویید ضد نظام هستم؟ چون می‌خواهم پول مردم را از نظام مافیایی بگیرم. من نوکر همه هستم. صداوسیما همه هویت من است اما حقم در صداوسیما را می‌گیرم. من و آقای درویش حق این یک سال را می‌خواهیم. هزار میلیارد پول ما گیر است. پول پادوانی و استراماچونی را از کجا بیاورم؟ انصاف داشته باشید. هم نوع شما که هستیم. به استقلال و پرسپولیس ظلم نکنید.

دیدگاه‌ها