کد خبر : 1840170 | 03 شهریور 1401 ساعت 08:24 | 2.1K بازدید | 1 دیدگاه

پاکدامن: می‌خواستند تیم سابر را زمین بزنند

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ما به ناحق مورد قضاوت قرار می‌گرفتیم و می‌خواستند تیم سابر را زمین بزنند که موفق نشدند.

پاکدامن: می‌خواستند تیم سابر را زمین بزنند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، علی پاکدامن در مورد اهمیت شکست ترکیه در بازی های کشورهای اسلامی و کسب مدال طلای تیمی، بیان کرد: ما تیم ترکیه را شکست می دادیم و در قهرمانی جهان هم که به این تیم باختیم، یک اتفاق بود و در همه رشته ها ممکن است این اتفاق رخ دهد. ترکیه تیم شایسته و خوبی است اما تیم ایران خیلی بهتر است. ما امسال به تیم های گرجستان، ژاپن و ترکیه باختیم اما مسئله این است که ما 10 بار آنها را شکست می‌دهیم و ممکن است یک بار هم شکست بخوریم.

او ادامه داد: اکنون هم ریکاوری می‌کنیم و به درمان آسیب دیدگی‌هایمان می‌پردازیم تا با قدرت برای فصل جدید آماده شویم. ما فصل مهمی را در پیش داریم و اواسط فصل، رقابت برای کسب سهمیه المپیک شروع می شود و سپس قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را در پیش داریم و در آخر فصل هم باید در بازیهای آسیایی به رقابت بپردازیم. امیدوارم سهمیه المپیک و مدال بازی های آسیایی بگیریم.

پاکدامن با اشاره به حواشی شمشیربازی و حمله به تیم سابر تصریح کرد: ما به ناحق قضاوت می‌شدیم و انتظار نداشتیم که به ما به این شکل حمله کنند. البته باعث شد که قوی‌تر شویم و می‌گویند چیزی که من را نکشد، قوی‌ترم می کند. از طرفی این اتفاقات باعث شد کسانی که ادعای رفاقت می‌کردند را بشناسیم.

او ادامه داد: کسانی حواشی درست می‌کنند و می‌گویند افشاگری می کنیم و یا شمشیربازی را درست کنیم که تا الان یک بار هم در زندگی خود چوب بستنی درست نکرده‌اند چه برسد به شاگرد. همان افراد در خصوص مسائل شمشیربازی و قهرمانی صحبت می کنند. البته از آن‌ها توقعی نیست. آنها حاشیه درست می کنند که تیم را زمین بزنند اما موفق نشده‌اند چون پشت این چیزها خدا قرار دارد. بازیکنان جدی تمرین می کنند و کار خودمان را می کنیم. این ورزش به تیم ما مدال قهرمانی جهان، مدال دوباره بازی‌های آسیایی و مدال المپیک بدهکار است. این مدال‌ها را بگیریم، تیم با خاطره خوش از ورزش قهرمانی بیرون  می‌رود. مطمئن باشید هر کدام از ما که از این ورزش بیرون برود، هیچ وقت اجازه نمی دهیم اسم ما فشاری وارد کند و به هیچ‌کس هم خط نمی‌دهیم.

کاپیتان تیم ملی سابر در مورد اینکه در فینال بازیهای کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال طلا نشد، گفت: فینال را خوب بازی نکردم. بخاطر اشتباه تکنیکی و از دست دادن تمرکزم نتیجه را وا گذار کردم. من پیش خودم گفتم اول می‌شوم اما اواسط بازی یک مقدار بی‌تجربگی کردم و در فینال به خودم باختم. 

دیدگاه‌ها