کد خبر : 1840187 | 03 شهریور 1401 ساعت 11:43 | 45.1K بازدید | 33 دیدگاه

پل اینس؛

من و روی کین بودیم، با رونالدو مدارا نمی‌کردیم!

پل اینس، هافبک انگلیسی و سابق منچستریونایتد، مدعی شد زمان جدایی کریستیانو رونالدو از این باشگاه فرا رسیده است.

من و روی کین بودیم، با رونالدو مدارا نمی‌کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل تابستان تمامی اخبار و شایعات باشگاه منچستریونایتد حول آینده کریستیانو رونالدو است و همچنان و در فاصله یک هفته مانده تا پایان پنجره، هنوز آینده این ستاره پرتغالی و 37 ساله در هاله ای از ابهام قرار دارد. منچستریونایتد این هفته و بدون حضور رونالدو در ترکیب، بهترین نمایش فصل خود را ارائه داده و 1-2 در اولدترافورد از سد لیورپول گذشت. پل اینس معتقد است همین مسابقه نشان داد یونایتد می تواند بدون رونالدو نیز موفق شود و حضور این بازیکن در رختکن حواس دیگران را پرت کرده است.

1735272

پل اینس گفت: "به نظر من در این مقطع دیگر کریستیانو رونالدو باید منچستریونایتد را ترک کند. اگر زمانی که من در کنار بازیکنانی مانند روی کین و استیو بروس در این باشگاه بازی می‌کردم و رونالدو نیز در رختکن یونایتد حاضر بود، ما با او مدارا نمی‌کردیم این بازیکن نیز نمی توانست چنین رفتاری از خود بروز دهد.

به نظر من تصمیم این هفته اریک تن هاخ مبنی بر کنار گذاشتن کریستیانو رونالدو از ترکیب ابتدایی بازی یونایتد مقابل لیورپول بسیار مهم بود، زیرا اینگونه او به مردم نشان داد که بدون داشتن این بازیکن در ترکیب نیز می‌توان زندگی کرد و به پیروزی دست یافت. وجود بازیکنی مانند رونالدو در رختکن در مقاطع مختلف، برای همه بازیکنان در منچستریونایتد حواس ‌پرتی ایجاد کرده است و شما هیچ وقت چنین رفتارهایی را از لیونل مسی در هیچ تیمی نمی بینید."

دیدگاه‌ها