کد خبر : 1840189 | 03 شهریور 1401 ساعت 12:03 | 13.5K بازدید | 8 دیدگاه

لوییس دیاز:

افتخار می‌کنم همبازی محمد صلاح هستم

لوییس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول، مدعی شد به خودش افتخار می کند که کنار محمد صلاح در زمین به میدان می رود.

افتخار می‌کنم همبازی محمد صلاح هستم

به گزارش "ورزش سه"، لوییس دیاز در شش ماه گذشته و بعد از انتقال از باشگاه پورتو به لیورپول نمایش درخشانی داشته و مهر تاییدی به اصرار یورگن کلوپ به این انتقال زده است. بعد از جدایی سادیو مانه، حالا لوییس دیاز زوج محمد صلاح در خط حمله مرسی سایدی ها شده و حالا این مهاجم کلمبیایی مدعی شد رسیدن به این دستاورد برایش موفقیت بزرگی محسوب می شود.

لوییس دیاز گفت: "اینکه می توانم در خط حمله کنار محمد صلاح بازی کنم برای من بسیار مهم است. صلاح یک انسان فوق العاده است و ارتباط بسیار ویژه ای بین من و او و در واقع بین همه بازیکنان لیورپول وجود دارد. 

1738269

من طی سال‌های متمادی بازی محمد صلاح را از تلویزیون و در تورنمنت‌های زیادی دیده‌ام و حالا به خودم افتخار می‌کنم که به این موقعیت رسیده‌ام که می‌توانم در کنار او بازی کرده، همان پیراهن را بپوشم و هم تیمی صلاح باشم و این واقعا موفقیت خاصی است. حضور دائمی در کنار بازیکنانی مانند محمد صلاح به شما کمک می کند تا نه فقط از نظر فوتبالی، بلکه به عنوان یک شخص نیز پیشرفت کرده و بهتر شوید.

من بسیار خوشحالم که در این باشگاه بزرگ و در کنار بازیکنان فوق العاده حضور دارم. نکته کلیدی در حال حاضر این است که بهتر شویم و روزهای درخشانی را در ادامه فصل رقم بزنیم. شخصا احساس بسیار خوبی دارم و شروع مناسبی در فصل جدید داشته ام. از عملکرد خودم راضی هستم، حس خوبی دارم و ورود موفقیت آمیزی به لیورپول داشته ام. من از همان ابتدا شور، احترام و عشق هواداران را احساس کردم و فکر می کنم آنها بهترین طرفداران دنیا هستند."

دیدگاه‌ها