کد خبر : 1840192 | 03 شهریور 1401 ساعت 12:33 | 38.2K بازدید | 4 دیدگاه

PSG بیخیال نمی‌شود؛ در انتظار یک پاسخ منفی دیگر!

ممکن است باشگاه پاری سن ژرمن در روزهای پایانی این پنجره نقل و انتقالاتی یک بار دیگر به صورت جدی برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر اقدام کند.

PSG بیخیال نمی‌شود؛ در انتظار یک پاسخ منفی دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، میلان اشکرینیار، مدافع میانی و باتجربه نراتزوری، از ابتدای فصل تابستان یکی از اهداف اصلی پاری سن ژرمن بود و شایعات زیادی در مورد توافق احتمالی بین دو تیم شنیده شد. اما در نهایت روند مذاکرات خوب پیش نرفت و نراتزوری پیشنهاد 50 میلیون یورویی باشگاه فرانسوی را رد کرد تا این پرونده موقتا بسته شود. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، بارها تاکید کرد نمی‌خواهد اشکرینیار را از دست بدهد و این بازیکن در دو هفته ابتدایی این فصل نیز در ترکیب ثابت قرار گرفته است.

1738272

اما نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه پاری سن ژرمن هنوز از تلاش برای جذب این مدافع مستحکم دست نکشیده و قصد دارند برای آخرین بار برای جذب مدافع اینتر در آخرین هفته بازار نقل و انتقالات تابستانی تلاش کنند. به نظر می رسد پی‌اس‌جی پیشنهادی در حدود 60 میلیون یورو به اضافه یک بازیکن را در ازای خرید میلان اشکرینیار پیشنهاد می دهد و البته بعید است که این بسته نیز مدیران نراتزوری را متقاعد کند.

اینتر طی روزهای آینده با مدیر برنامه اشکرینیار بر سر تمدید قرارداد او تا سال 2027 مذاکره خواهد کرد و این باشگاه می خواهد سالیانه به این بازیکن دستمزد رقم شش میلیون یورو به اضافه پاداش ها را پیشنهاد دهد. قرارداد اشکرینیار در تابستان سال آینده به اتمام می رسد، اما اینتر بابت جدایی او نگران نیست و به خوبی می داند که هر زمان اراده کند، این بازیکن به راحتی برگه تمدید قرارداد را امضا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها