کد خبر : 1840261 | 03 شهریور 1401 ساعت 19:28 | 16.1K بازدید | 5 دیدگاه

در آستانه توافق با چلسی؛ آخرین تمرین اوبا با بارسا؟

به نظر می‌رسد که امروز پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسا، آخرین تمرینش با این تیم را انجام داده است.

در آستانه توافق با چلسی؛ آخرین تمرین اوبا با بارسا؟

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در فاصله چند ماه پس از پیوستن به بارسا، حالا در آستانه جدایی از این باشگاه و بازگشت به لیگ برتر انگلیس قرار دارد. 
این بازیکن اهل گابن که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسا ملحق شد، حالا قصد دارد بار دیگر به لندن برگردد و این بار پیراهن چلسی را در این شهر و در لیگ برتر انگلیس به تن کند. 
توماس توخل علاقه زیادی به جذب این بازیکن و همکاری دوباره با او پس از تجربه موفقیت‌آمیزشان در بروسیا دورتموند داشت و با این که مذاکرات بر سر قیمت فروش او به بن‌بست خورده بود اما به نظر می‌رسد که شرایط به سود آبی‌های لندن در حال تغییر است. 

1737649
بارسا پیش از این حاضر نبود اوبامیانگ را با مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو بفروشد و چلسی نیز قصد نداشت چنین مبلغی برای این بازیکن که در ماه فوریه و با فسخ قراردادش با آرسنال به‌صورت آزاد به نوکمپ آمده بود؛ پرداخت کند اما نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات و شرایط بارسا برای خرید یک مدافع دیگر و ثبت قرارداد ژول کنده، تغییراتی را در تصمیم آنها ایجاد کرده است. 
حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس اعلام کرده است که چلسی در یک قدمی توافق با بارسا قرار دارد و مذاکرات در ساعات گذشته سرعت گرفته است چون همه طرفین به دنبال نهایی کردن سریع این انتقال هستند. 
به این‌ترتیب انتظار می‌رود که انتقال اوبامیانگ به چلسی نهایتا تا 24 ساعت دیگر به‌صورت رسمی انجام شود و شاید او امروز برای آخرین بار به‌همراه سایر بازیکنان بارسا و تحت نظر ژاوی تمرین کرده باشد، خصوصا که تمرینات بارسا فردا تعطیل است و تمرین بعدی روز شنبه برگزار خواهد شد و احتمال کار انتقال این بازیکن به چلسی تا آن زمان انجام شده باشد.

دیدگاه‌ها