کد خبر : 1840306 | 03 شهریور 1401 ساعت 22:38 | 16.4K بازدید | 7 دیدگاه

یووه-پی‌اس‌جی؛ تقابل جذاب مسی و دی‌ماریا

پاری سن ژرمن و یوونتوس در گروه H لیگ قهرمانان قرار گرفتند تا دنیای فوتبال منتظر تقابل جذاب این دو تیم در ماه‌های پیش رو باشد.

یووه-پی‌اس‌جی؛ تقابل جذاب مسی و دی‌ماریا

به گزارش "ورزش سه"، تقابل لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا دو ستاره آرژانتینی با پیراهن پاری سن ژرمن و یوونتوس یکی از دیدارهای جذاب مرحله گروهی چمپیونزلیگ 23-2022 را رقم خواهد زد.

در مراسم قرعه‌کشی رقابتها که امشب در استانبول برگزار شد وقتی نوبت به گروه H رسید از گلدان سید اول نام پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ یک فرانسه، بیرون کشیده شد. همه نگاه‌ها به سید دوم دوخته شد بود تا مشخص شود لیونل مسی، امباپه، نیمار و سایر ستاره‌های پی‌اس‌جی با کدام تیم از این سید روبه‌رو خواهند شد.

وقتی از سید دوم نام یوونتوس به عنوان دومین تیم گروه H بیرون کشیده شد اولین چیزی که به ذهن می‌رسید تقابل دو ستاره آرژانتینی این دو تیم، لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا بود. دو ستاره‌‌ای که رهبران اصلی تیم ملی آرژانتین به حساب می‌آیند و آلبی‌سلسته برای قهرمانی در قطر چشم به ساق پای آنها دوخته است.

1738506

پاری سن ژرمن و یوونتوس در سالهای اخیر در رقابتهای رسمی با هم دیدار نکرده‌اند. آخرین تقابل دو تیم در رقابتهای اروپایی به سال 1983 برمی‌گردد که بیانکونری و PSG در مرحله یک‌هشتم نهایی جام باشگاه‌های اروپا در پاریس به مصاف هم رفتند.

اما مسی و دی‌ماریا در سطح باشگاهی تا کنون 19 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند. در این بازی‌ها هشت بار پیروزی نصیب تیم مسی شده، دی‌ماریا و تیمش6 بار پیروز شده و تقابل تیمهای این دو ستاره، پنج بار با تساوی به پایان رسیده است. آخرین تقابل این دو در سطح باشگاهی تساوی 1-1 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در مراحل حذفی فصل 21-2020 لیگ قهرمانان بود. البته PSG در مجموع دو بازی رفت و برگشت 5-2 پیروز شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

1738505

دیدگاه‌ها