کد خبر : 1840317 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:07 | 9.8K بازدید | 7 دیدگاه

کارلتو: عشق به فوتبال و کیفیت رئالی‌ها عامل موفقیتم بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال اروپا گفت عشق به فوتبال و بازیکنان باکیفیت رئال، مهم‌ترین عوامل موفقیتش در فصل گذشته بود.

کارلتو: عشق به فوتبال و کیفیت رئالی‌ها عامل موفقیتم بود

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی که فصل گذشته با رئال مادرید موفق به فتح چهار جام شد و علاوه بر قهرمانی در چمپیونزلیگ و لالیگا در سوپرجام اسپانیا و اروپا هم به قهرمانی رسید امشب در استانبول به عنوان بهترین مربی سال اروپا انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

1738537

در مرحله نهایی برای انتخاب بهترین مربی سال، آنچلوتی به همراه پپ گواردیولا از منچسترسیتی و یورگن کلوپ از لیورپول به عنوان نامزدهای نهایی حضور داشتند. آنچلوتی که تابستان سال گذشته به مادرید برگشت تا دوباره هدایت رئال را به عهده بگیرد در پایان فصل به تنها مربی‌ای تبدیل شد که برای چهارمین بار قهرمان باشگاه‌های اروپا می‌شود.

1738536

کارلو آنچلوتی که جایزه‌اش را از الکساندر چفرین، رئیس یوفا، دریافت کرد گفت:"به خاطر این جایزه متشکرم. ممنون از آریگو ساکی که استاد بزرگ من بوده. باید از بازیکنانم‌، باشگاهم و کادر فنی‌ام تشکر کنم. همینطور از هوادارن‌مان به خاطر شب‌های بی‌نظیرمان در سانتیاگو برنابئو. همچنین از رئیس باشگاه که به من فرصت داد دوباره به رئال مادرید برگردم. و از خانواده‌ام که به من اجازه دادند و فضای لازم را در اختیارم گذاشتند تا کارم را انجام بدهم.

برای پیروزی هیچ فرمول جادویی‌ وجود ندارد. ولی من عاشق این ورزش هستم. عامل بعدی کیفیت بازیکنانی است که یک مربی در اختیار دارد. ما فصل خاصی داشتیم با تیمی خیلی خوب که ترکیبی مناسب از باتجربه‌ها و جوان‌ها بود. تیم ما در رختکن اتحاد بی‌نظیری داشت و هواداران هم ارتباطی ویژه با تیم برقرار کرده بودند".

دیدگاه‌ها