کد خبر : 1840320 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:16 | 54.7K بازدید | 27 دیدگاه

سرمربی پرتغالی بالاتر از غلامپور!

پرشور و پرحرارت مثل ساپینتو (عکس)

ریکاردو ساپینتو موفق شد در سومین مسابقه فصل دومین پیروزی‌اش را جشن بگیرد.

پرشور و پرحرارت مثل ساپینتو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در روز خاص ورزشگاه آزادی که با حضور زنان هوادار این تیم حس و حال ویژه‌ای پیدا کرده بود، روز سختی را برابر شاگردان فرزاد حسین‌خانی که برخلاف انتظارات عملکرد بسیار خوبی طی دو هفته ابتدایی داشت، پشت سر گذاشت. 
شاگردان فرزاد حسین‌خانی مانند فصل گذشته که یکی از دلایل اصلی صعود این تیم به لیگ برتر دفاع منسجم بود، با اندیشه‌های تدافعی به مصاف استقلال آمده بود و در  نیمه اول مسابقه به خوبی توانست آنچه می‌خواهد؛ در زمین مسابقه پیاده کند.
عملکرد خوب شاگردان حسین‌خانی در نیمه دوم هم ادامه داشت و آنها می‌توانستند روی فرار سریع محمد امین اسدی به گل هم برسند ولی این استقلال بود که بار دیگر توانست با تعویض‌های سرمربی پرتغالی‌اش و با گلزنی کوین یامگا روند خود را در دست خود بگیرد و با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

1738542
پس از شکست تلخ در هفته ابتدایی مقابل سپاهان که یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی مسابقات لیگ بیست و دوم نشان داده، آبی‌پوشان تهرانی موفق شده‌اند از دو مسابقه به 6 امتیاز دست پیدا کنند و ساپینتو که روز دشواری را در هفته اول مقابل مورایس پشت سر گذاشته بود، در دو بازی قبلی با 4 گلی که تیمش مقابل رقبا وارد دروازه حریفان کرده به خوبی توانسته احساسات خود را بیرون بریزد.
تصویری که مشاهده می‌کنید ثانیه‌هایی پس از گلزنی استقلال است که ساپینتو را بالاتر از بهزاد غلامپور نشان می‌دهد؛ اتفاقی که معمولا برون‌گراترین مربیان استقلال هم هنگام شادی گل در کنار غلامپور سنگربان سابق تیم ملی از آن عاجز بوده‌اند.

دیدگاه‌ها