کد خبر : 1840329 | 03 شهریور 1401 ساعت 23:35 | 21.5K بازدید | 17 دیدگاه

بنزما: گل سوم به PSG بهترین گل فصل قبل بود

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، گل سومی که در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به پی اس جی زد را به عنوان بهترین گلش در فصل گذشته انتخاب کرد.

بنزما: گل سوم به PSG بهترین گل فصل قبل بود

به گزارش "ورزش سه"، بنزما امشب و در مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان در استانبول، جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کرد. 
این ستاره فرانسوی یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید در قهرمانی فصل گذشته این تیم در لیگ قهرمانان و لالیگا بود و توانست 15 گل در 12 بازی این تیم در اروپا به ثمر برساند. 
او پس از دریافت این جایزه گفت:« من بسیار خوشحال هستم. این اولین بار است که چنین جایزه‌ای را دریافت می‌کنم اما برای من مهم‌ترین اتفاق کسب جام قهرمانی با تیم است. آقای آنچلوتی بهترین مربی دنیاست، درست‌ترین رفتار را با هر بازیکن دارد، به ما اعتماد به نفس می‌دهد و قبل از هر بازی شرح می‌دهد که باید چه کاری را انجام دهیم.»

1738551
بنزما پس از این مراسم نیز در حالی که جایزه درخشانش را در دست و لبخندی روی لب داشت در گفتگو با موی استار پلاس اظهار داشت:« باید از هم تیمی‌هایم و باشگاهم تشکر کنم چون آنها به من اجازه دادند در این سطح بازی کنم. همچنین از آنچلوتی، رییس باشگاه و هواداران که همیشه کنار ما بودند تشکر می‌کنم.»
او در پاسخ به این سوال که بهترین گلش در فصل گذشته لیگ قهرمانان کدام گل بوده است گفت:« شاید گل سومی که به پاری سن ژرمن زدم. چون بلافاصله پس از گل دوم و مساوی شدن این بازی بود. گل سوم در حالی به ثمر رسید که هنوز وقت نکرده بودیم پس از گل دوم خوشحالی کنیم.»
این ستاره فرانسوی با تمجید از آنچلوتی اضافه کرد:« او یکی از بهترین مربیان دنیا است. البته باید از ژوزه مورینیو و زیزو هم نام ببرم. با این حال آنچلوتی کنار ما بود، رفت، دوباره به رئال برگشت و قهرمان شد. او قهرمانی لیگ، لیگ قهرمانان و سوپر جام را برای ما به ارمغان آورد. او اعتماد به نفس زیادی در زمین به ما داد و به لطف او بود که توانستیم قهرمان شویم.»

دیدگاه‌ها