کد خبر : 1840334 | 04 شهریور 1401 ساعت 00:00 | 39.4K بازدید | 23 دیدگاه

صالح و جنگندگی فراوان

حردانی و رویای رقابت برابر سه شیرها

صالح حردانی با بازگشت از مصدومیت خیال ساپینتو را از سمت راست خط دفاعی استقلال راحت کرده است.

حردانی و رویای رقابت برابر سه شیرها

به گزارش ورزش سه، تیم استقلال تهران در سومین بازی خود در رقابت های فصل جاری لیگ برتر توانست مس کرمان را با یک گل شکست دهد تا دومین پیروزی خود را کسب کند. آبی پوشان در این دیدار برای اولین بار با 4 مدافع بازی را آغاز کردند تا مشخص شود ساپینتو پس از آنکه در برابر ملوان با تغییر سیستم بازی توانست نتیجه را تغییر دهد، به سبک بازی خود در فوتبال پرتغال بازگشته و سیستم غالب آبی ها در سال های گذشته، یعنی بازی با سه مدافع را کنار گذاشته است. 
یکی از اصلی ترین سلاح های سرمربی پرتغالی استقلال برای سبک بازی با 4 مدافع، صالح حردانی بوده که با بازگشت از مصدومیت، برای دومین بازی پیاپی در ترکیب استقلال قرار گرفت. مدافع 23 ساله استقلال که نیم فصل پیش به ترکیب آبی ها اضافه شد، در خط دفاعی بسیار جنگنده و پرتلاش ظاهر شد و مسی ها نتوانستند از سمت او خطری روی دروازه حریف خود ایجاد کنند. در فاز هجومی هم اگرچه حردانی به خوبی به خط حمله اضافه می‌شد، اما هماهنگی او با "یامگا" به هیچ عنوان مثمر ثمر نبود و سانترهای شماره 2 استقلال هم به روی دروازه حریف خطرآفرین نبود. 
جنجالی ترین قسمت دیدار هم ضربه ای بود که بازیکن مس کرمان به حردانی زد و در حالیکه آبی پوشان انتظار اخراج بازیکن تیم کرمانی را داشتند، مدافع استقلال کارت زرد دریافت کرد تا در دومین بازی خود دومین کارت زرد خود را هم دریافت کند.

در فاصله کمتر از سه ماه تا شروع مسابقات جام جهانی و دیدار تیم ملی ایران برابر انگلیس، حردانی امیدوار است با ادامه روند خوب خود، سرمربی تیم ملی را قانع کند تا به او اعتماد کرده و چه بسا خیلی زود بتواند در برابر بازیکنان بزرگی مانند فودن و گریلیش در سمت چپ خط حمله سه شیرها بجنگد.

دیدگاه‌ها