کد خبر : 1840347 | 04 شهریور 1401 ساعت 09:17 | 8.6K بازدید | 7 دیدگاه

پاسخ منفی سیتی به PSG؛ برناردو سیلوا را نمی‌فروشیم

منچسترسیتی پیشنهاد هنگفت پاری سن ژرمن برای جذب برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، را رد کرده است.

پاسخ منفی سیتی به PSG؛ برناردو سیلوا را نمی‌فروشیم

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا به یکی از بازیکنان جذاب پنجره نقل و انتقالات تبدیل شده که نام او در چند هفته گذشته بارها مطرح شده است. 
پیش از این گفته می‌شد که او هم در فکر جدایی از پی اس جی و تجربه یک چالش جدید است و دوست دارد پیراهن بارسلونا را در فصل جدید به تن کند اما شرایط مالی بارسا به شکلی است که این باشگاه عملا شانسی برای جذب او ندارد، خصوصا که سیتی هم قیمت قابل توجهی را برای فروش او در نظر گرفته است. 
چند روز قبل بود که چند رسانه انگلیسی و فرانسوی مدعی شدند که پی اس جی هم در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن است و حالا روزنامه تایمز خبر داده است که پیشنهاد 70 میلیون پوندی این باشگاه برای جذب برناردو سیلوا با پاسخ منفی سیتی روبرو شده است. 

1733467

این روزنامه همچنین معتقد است که مدیران پاری سن ژرمن این تصور را دارند که پپ گواردیولا مانع اصلی انجام این انتقال است چون سیلوا را یکی از مهره‌های کلیدی تیمش می‌داند و امیدوار است که امسال با حضور او، طلسم فتح لیگ قهرمانان را در سیتی بشکند. 
این در حالی است که این مربی اسپانیایی پیش از این بارها تاکید کرده بود که اگر بازیکنی در تیمش خوشحال نیست یا قصد جدایی دارد، نباید جلوی او را گرفت. 
با توجه به این که سیلوا پیشنهاد تمدید قرارداد و دریافت دستمزد هنگفت از سوی سیتی را رد کرده است، باید دید که آیا شرایط او در همین پنجره تابستانی تغییر خواهد کرد یا همه چیز به سال آینده موکول خواهد شد.

دیدگاه‌ها