کد خبر : 1840355 | 04 شهریور 1401 ساعت 10:42 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

آنچلوتی: آسنسیو به دنبال ترک رئال است

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، فاش کرد که مارکو آسنسیو در تلاش است تا از این باشگاه جدا شود.

آنچلوتی: آسنسیو به دنبال ترک رئال است

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی شب گذشته جایزه بهترین مربی سال یوفا در بخش مردان را در رقابت با پپ گواردیولا و یورگن کلوپ از آن خود کرد. 
این مربی ایتالیایی موفق شد پس از بازگشت به نیمکت رئال مادرید، این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان و همچنین لالیگا برساند و به این ترتیب رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت برساند. 
شایعات بسیاری درباره تیم او برای فصل جدید به گوش می‌رسید و در حالی‌که کاسمیرو به تازگی با ترک این باشگاه، به منچستریونایتد پیوست، آنچلوتی پس از دریافت این جایزه ارزشمند در پاسخ به سوالی درباره شرایط آسنسیو گفت:«مارکو به دنبال این است که اگر بتواند همین تابستان از رئال جدا شود.»
پیش از این چندین رسانه اسپانیایی این خبر را اعلام کرده بودند اما به نظر می‌رسید که او در فاصله کمتر از یک هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تصمیم گرفته است به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد.

1731404
اما حالا سرمربی رئال مادرید، به طور رسمی تصمیم این بازیکن اسپانیایی برای جدایی از این باشگاه را تایید کرده است و نام باشگاه‌های بسیاری از جمله منچستریونایتد در کنار نام آسنسیو به گوش می‌رسد. 
این در حالی است که مدیران رئال مادرید نیز آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای جذب این بازیکن، با فروش او در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی موافقت کنند. 
آسنسیو در سه دیدار رسمی فصل جدید تنها هفت دقیقه به میدان رفته است و احتمالا در بازی این هفته رئال برابر اسپانیول نیز غایب خواهد بود.

دیدگاه‌ها