کد خبر : 1840360 | 04 شهریور 1401 ساعت 11:45 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

بارسا به ژاوی اطمینان داد؛ قرارداد کُنده ثبت می‌شود

ژاوی، سرمربی بارسلونا، همچنان از عدم ثبت قرارداد ژول کُنده ناراحت است اما مدیران این باشگاه به او اطمینان دادند که این مشکل حل خواهد شد.

بارسا به ژاوی اطمینان داد؛ قرارداد کُنده ثبت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کُنده که چند هفته قبل تصمیم گرفت از سویا به بارسلونا ملحق شود، هنوز نتوانسته است در ترکیب این تیم به میدان برود. 
در واقع قرارداد این بازیکن با باشگاه بارسا هنوز به صورت رسمی در سازمان لالیگا به ثبت نرسیده و همین باعث شده است که او اجازه قانونی حضور در ترکیب این تیم را نداشته باشد. 
تلاش مدیران بارسا برای مهیا کردن شرایط ثبت قرارداد این بازیکن هنوز به نتیجه نرسیده و همین موضوع به شدت ژاوی را که امیدوار به استفاده از او در دیدار برابر وایادولید بود نگران کرده است. 

1731741

حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که متئو آلِمانی، مدیر فوتبال باشگاه بارسا، به این مربی جوان اطمینان خاطر داده است که قرارداد کُنده به ثبت خواهد رسید تا او بتواند در دیدار این هفته به میدان برود و آنها از این بابت مشکلی نخواهند داشت. 
تنها شش روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و اگر این باشگاه موفق نشود در طول این مدت قرارداد کُنده را به صورت رسمی ثبت کند، این بازیکن می‌تواند به صورت آزاد از جمع آنها جدا شود. 
مدیران بارسا امیدوار هستند که با نهایی شدن انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی طی ساعات آتی، شرایط لازم برای ثبت قرارداد این بازیکن فرانسوی فراهم شود و یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های ژاوی برای خط دفاعی این تیم از میان برداشته شود.

دیدگاه‌ها