کد خبر : 1840362 | 04 شهریور 1401 ساعت 11:59 | 18K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ آرکادیوش میلیک به یوونتوس پیوست

آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی مارسی، با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی به یوونتوس پیوست.

رسمی؛ آرکادیوش میلیک به یوونتوس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های یوونتوس برای جذب مهاجمی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نتیجه داد و این باشگاه موفق شد میلیک را از مارسی به خدمت بگیرد. 
مکس آلگری علاقه زیادی به ادامه همکاری با آلوارو موراتا داشت اما اتلتیکو مادرید حاضر نشد پیشنهاد یووه برای جذب این بازیکن را قبول کند و در نهایت بحث حضور او در تورین منتفی شد. 
آنها در طول این مدت گزینه‌های زیادی از جمله ممفیس دیپای را در نظر داشتند و حتی بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی بحث انتقال این بازیکن هلندی به یووه را تمام شده می‌دانستنند اما همه چیز در دقیقه 90 تغییر کرد و یوونتوس هم تصمیم گرفت وقتش را بیش از این برای جذب او صرف نکند. 

1738599

همین باعث شد که آنها خیلی زود مذاکرات با مدیران مارسی و نمایندگان میلیک را آغاز کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن برای خرید این بازیکن به توافق برسند تا خواسته آلگری برای جذب یک مهاجم جدید در فاصله شش روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برآورده شود. 
این مهاجم لهستانی با قراردادی قرضی و به مدت یک سال از مارسی به این باشگاه ملحق شده است و بند خرید اختیاری به ارزش هفت میلیون یورو در پایان فصل نیز در قرارداد او با یوونتوس گنجانده شده است که در صورتی که او عملکرد خوبی در ترکیب تیم جدیدش داشته باشد، شانس فعال شدن آن بالا است. 
باشگاه یوونتوس با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییترش، این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد و به این بازیکن جدید خوش‌آمد گفت.

دیدگاه‌ها