کد خبر : 1840375 | 04 شهریور 1401 ساعت 12:45 | 12.5K بازدید | 8 دیدگاه

سرمربی مس از بازیکنان بیشتر دوید!

هافبک اسبق مس کرمان، در شرایطی این‌بار به آزادی برگشت که هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده داشت و با تب‌وتاب زیاد به دنبال کسب نتیجه‌ برابر آبی‌پوشان بود.

سرمربی مس از بازیکنان بیشتر دوید!

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان در بازگشت دوباره به لیگ برتر در شرایطی بازنده از آزادی خارج شد که برای کسب اولین امتیاز خارج از خانه تلاش بسیاری کرد اما در یک غافل‌گیری تسلیم ضربه تمام کننده حریف شد.

فرزاد حسین‌خانی که این‌بار در قامت سرمربی برابر استقلال اولین تجربه خود را پشت سر می‌گذاشت، در تمام دقایق بازی با هیجان و انگیزه زیادی طول منطقه فنی را طی می‌کرد و خصوصا خط دفاعی تیمش را تحت کنترل می‌گرفت تا از اشتباه آنها برابر خط حمله استقلال جلوگیری کند.

حسین‌خانی ۹۰ دقیقه پر تب‌وتاب را در منطقه فنی سپری کرد و به قول فوتبالی‌ها با در اختیار داشتن دسته پلی‌استیشن در حال کنترل بازیکنان تیمش بود و غرولندهای او نیز نشان می‌داد که به هیچ عنوان نمی‌خواهد از این بازی دست خالی خارج شود و در سودای اولین امتیاز طلایی خارج از خانه برای نارنجی‌پوشان بود که البته بی‌نتیجه ماند و با شکست کار را تمام کردند.

مس در هفته گذشته موفق شده بود با یک نتیجه خیره‌کننده در خانه، پیکان را با سه گل از پیش رو بردارد و باید دید بار دیگر با بازگشت به خانه شرایط برای این تیم در هفته چهارم به چه شکل خواهد بود.

1738623
1738624
1738625

دیدگاه‌ها