کد خبر : 1840394 | 04 شهریور 1401 ساعت 14:23 | 11K بازدید | 8 دیدگاه

هدف ما قهرمانی لیگ برتر است

مدیر سیتی: هیچ وسواسی به قهرمانی در چمپیونزلیگ نداریم

فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، فتح لیگ قهرمانان را هدف اصلی سیتی نمی داند و گفت که روی قهرمانی لیگ برتر تمرکز کرده اند.

مدیر سیتی: هیچ وسواسی به قهرمانی در چمپیونزلیگ نداریم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان انجام شد و منچسترسیتی در گروه G  رقابت ها با سویا، بروسیا دورتموند و کپنهاگن همگروه شد. گروهی که چندان ساده نیست ولی سیتی شانس اول محسوب می شود و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، به یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد. سیتی هرگز نتوانسته فاتح لیگ قهرمانان شود. این تیم دو سال پیش در فینال به چلسی باخت و فصل قبل نیز در نیمه نهایی مغلوب رئال شد و نتوانست فینالیست شود. 

1733667

بسیاری معتقدند تیم تحت هدایت پپ گواردیولا، فصل جاری شانس اول قهرمانی است. فران سوریانو، مدیر اجرایی سیتی، در مورد قرعه کشی گفت:« در لیگ قهرمانان گروه ساده نداریم و همه دشوارند. نه می توان خوشحال بود و نه ناراحت. بازی خوبی پیش رو خواهیم داشت و باید بگویم که از برخورد با سویا خوشحالم. آخرین بار سال 2015 برابر این تیم بازی کردیم. دو بازی پرتنش برابر آنها داشتیم و حدس می زنم بازی های پیش رو نیز همین شرایط را داشته باشند. سویا تیم بسیار خوبی است و مربی بزرگی دارد. کار ما اصلا ساده نیست.»

سوریانو در مورد هدف اصلی سیتی در فصل جاری گفت:« لیگ قهرمانان هدف اصلی ما نیست و ما دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر را به عنوان هدف اصلی خودمان تعیین کرده ایم. هر فصل این هدف ماست. اگر در لیگ برتر خوب نتیجه بگیریم، در لیگ قهرمانان نیز می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما روی فتح لیگ قهرمانان وسواس نداریم. تاریخ مملو از تیم هایی است که همه تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان گذاشته اند و به همین دلیل در لیگ داخلی خود نتوانسته اند نتیجه بگیرند.»

دیدگاه‌ها