کد خبر : 1840406 | 04 شهریور 1401 ساعت 15:52 | 25.8K بازدید | 15 دیدگاه

استقلال – مس؛ آبی‌ها برنده آمار

استقلال به سختی مس کرمان را شکست داد و دلیل اصلی می تواند حضور پرتعداد بازیکنان تیم میهمان پشت توپ زمان حمله آبی ها باشد.

استقلال – مس؛ آبی‌ها برنده آمار

به گزارش "ورزش سه"، همین چند ماه پیش بود که مس در نیمه نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی و در حضور پرتعداد تماشاگران نساجی تا دقیقه 118 دروازه اش را بسته نگه داشت. اکنون می توان گفت مس در بازی دفاعی یک تیم خوب در فوتبال باشگاهی ایران است.

قفل دروازه مس در بازی با استقلال سرانجام در دقیقه 75 با ضربه یامگا باز شد. استقلالی ها برای کسب سه امتیاز این دیدار 570 پاس به هم دادند. پاس هایی که دقت 80 درصدی داشت و جدا از گل منجر به این دو موقعیت خوب روی دروازه کرمانی ها شد و مس هم نتوانست دروازه تیم استقلال را با خطر جدی مواجه کند. چرا که استراتژی این تیم بر خلاف دیدار با پیکان که بازی رو به جلو و استفاده از موقعیت ها بود دفاع و ضد حمله بود.

بازی دفاعی کرمانی ها استقلالی ها را به شوت از راه دور سوق داد. استقلالی ها در این بازی 9 بار سعی کردند با شوت از راه دور دروازه تیم مس را تهدید کنند که از این شوت ها تنها سه شوت در چارچوب بود که توسط آرمان شهداد نژاد دفع شد. مسی ها هم 4 بار اقدام به شوتزنی کردند که یکی ازاین شوت ها در چارچوب بود و توسط سید حسین حسینی دفع شد.

حسن اکرمی داور این دیدار برای اداره بازی 8 بار از کارت های زردش استفاده کرد که سهم هر تیم 4 اخطار بود. در 60 درصد از زمان بازی هم استقلالی ها صاحب توپ و میدان بودند و در نهایت باید به این نکته اشاره کرد استقلال خوش شانس بود که ضربه یامگا به هدف نشست چرا که مسی ها در منطقه یک سوم دفاعی پرتعداد بودند و مانع از این می شدند حملات آبی ها به ثمر بنشیند.

1738675

دیدگاه‌ها