کد خبر : 1840407 | 04 شهریور 1401 ساعت 15:54 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

تیم جوان و یکدستی داریم، می توانستیم برنده بازی باشیم

زائرکاظمین: گلم به نساجی تمرین شده بود

بازیکن تیم ملوان می گوید که ما بازی به بازی پیش می رویم و هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد.

زائرکاظمین: گلم به نساجی تمرین شده بود

به گزارش "ورزش سه"، گل زیبای مسعود زائر کاظمین می توانست اولین پیروزی ملوان در لیگ برتر را به ثبت برساند اما علیرضا ابراهیمی بازیکن نساجی در دقیقه 80 مانع از برتری شاگردان زارع شد. زائر کاظمین می گوید که گل او اتفاقی نبوده و در تمرینات روی آن کار کرده است.

بازیکن ملوان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: هر دو تیم بازی خیلی خوبی انجام دادند. به نظر من، تماشاگران از دیدن این مسابقه لذت بردند. ما می توانستیم برنده از زمین خارج شویم ولی بی تجربگی در برخی از دقایق بازی کار دستمان داد و متأسفانه گل دوم را دریافت کردیم.

زائر کاظمین صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: متأسفانه بازی را بد آغاز کردیم. تا با جو ورزشگاه آشنا شدیم، زمان برد. خدا را شکر هواداران ملوان نیز در استادیوم حضور داشتند و از ما حمایت کردند. در نیمه دوم بازی بهتری را ارائه دادیم. حتی می توانستیم برنده از زمین خارج شویم ولی متأسفانه اینگونه نشد. کسب یک امتیاز از آن جو، نتیجه خوبی است.

1738677

او درباره حواشی این بازی نیز گفت: متأسفانه هواداران نساجی ارادت خاصی به من داشتند و دائما در حال فحاشی به من بودند که علت آن را نمی دانم. بعد از گل اول، می خواستم به توپ ضربه بزنم که به هوا برود ولی متأسفانه گویا توپ به سمت هواداران نساجی رفته بود و از من دلخور شده بودند که از آنها عذرخواهی می کنم.

بازیکن ملوان درخصوص گلی که به ثمر رساند نیز گفت: درباره گل نیز باید بگویم پیش از این در تمرینات روی این گونه ضربات کار کرده بودیم و اینگونه نبود که اتفاقی رقم خورده باشد. خدا را شکر توانستم گلزنی کنم ولی حیف شد که سه امتیاز را از آن خودمان نکردیم.

وی درباره شکسته شدن طلسم گلزنی ملوان نیز اظهار داشت: ما یک تیم جوان و یکدست را داریم. این تیم پس از چند سال به لیگ برتر آمده و به زمان نیاز دارد تا به هماهنگی لازم برسد. ما روند رو به رشدی داریم و امیدوارم در هفته های آینده اولین پیروزی خودمان را کسب کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

زائر کاظمین درخصوص دیدار هفته بعد نیز توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می رویم و هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد. دیدار مقابل ذوب آهن نیز بازی سختی خواهد بود. امیدوارم از حضور هواداران نیز استفاده کنیم چرا که بودن آنها باعث می شود شرایط متفاوت باشد. تلاش می کنیم سه امتیاز را کسب کنیم و باعث شادی دل انزلی چی ها شویم.

دیدگاه‌ها