کد خبر : 1840417 | 04 شهریور 1401 ساعت 16:55 | 10.9K بازدید | 16 دیدگاه

به دور بعد می‌رویم

ناگلزمان: انتظار این قرعه سخت در لیگ‌قهرمانان را داشتم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، به قرعه سخت تیمش در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد و تاکید کرد که راهی دور یک هشتم نهایی خواهند شد.

ناگلزمان: انتظار این قرعه سخت در لیگ‌قهرمانان را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل را عالی شروع کرده و با سه برد متوالی صدرنشین بوندسلیگاست. پس از پیروزی 0-7 برابر بوخوم، بایرن حالا خود را مهیای میزبانی از بروسیا مونشن‌گلادباخ، تیم دوم جدول، می‌کند. دیداری که فردا ساعت 21 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

1736684

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، در نشست خبری این بازی گفت:« بازی بین دو تیم اول و دوم جدول است و سطح بالایی خواهد داشت. گلادباخ هم شروع خوبی داشته و تیمی است که مالکیت توپ را دوست دارد. بازی مهمی است و باید برنده شویم. تمرینات خوبی در روزهای اخیر داشتیم و روحیه بازیکنان بالاست. ما فقط روی بازی های خودمان تمرکز داریم و توجهی به نتایج تیم های دیگر نخواهیم داشت. تیم انرژی خوبی دارد و با این روحیه مثبت، کار را برای هر حریفی سخت خواهیم کرد.»

بایرن روز گذشته در قرعه کشی لیگ قهرمانان در سخت ترین گروه همراه با بارسلونا، اینتر و ویکتوریا پلژن قرار گرفت. ناگلزمان در این رابطه گفت:« انتظار چنین گروه سختی را داشتم ولی ما می خواهیم به یک هشتم نهایی صعود کنیم و این کار را هم انجام خواهیم داد. حریفان بزرگی پیش رو داریم ولی آماده ایم.»

1735382

وضعیت مصدومان بایرن مونیخ:« جمال موسیالا کمی درد دارد و هنوز کاملا آماده نیست. شاید تا فردا بتواند شرایط بازی را به دست بیاورد. چوپوموتینگ امروز تمرین کرد و دوباره مصدوم شد. لئون گورتسکا هم شرایط بازی را ندارد. دیگر بازیکنان مشکلی ندارند و این انتخاب یازده بازیکن اصلی را برایم سخت می کند.»

نیمکت نشینی نصیر مزراوی:« در 10 روز گذشته نصیر وضعیت بدنی بهتری پیدا کرده و با کاهش وزن حالا شرایط خوبی دارد. او باید خود را با فضای بایرن و بوندسلیگا وفق بدهد. او بازیکنی خوش تکنیک است و می تواند به عنوان هافبک دفاعی هم بازی کند. مزراوی به ما کمک زیادی خواهد کرد.»

1738095

ناگلزمان در مورد تقویم فشرده بازی ها و استفاده از سیستم چرخشی گفت:« به زودی لیگ قهرمانان شروع می شود و هر سه روز باید بازی کنیم. البته ما بی‌تاب شروع لیگ قهرمانان هستیم و به این تقویم فشرده عادت داریم. طبیعی است که فرصت آماده سازی و تمرین کمی خواهیم داشت ولی سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم. به همه بازی خواهد رسید و بازیکنان باید انگیزه بالای خودشان را حفظ کنند.»

دیدگاه‌ها