کد خبر : 1840448 | 04 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 6.3K بازدید | 5 دیدگاه

گواردیولا: برناردو سیلوا می‌ماند، شک نکنید

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید برناردو سیلوا در این تیم خواهد ماند و سیتیزن‌ها پیشنهادی برای او دریافت نکرده‌اند.

گواردیولا: برناردو سیلوا می‌ماند، شک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی‌اش، اتحاد، به مصاف کریستال پالاس می‌رود. شاگردان گواردیولا از سه بازی قبلی خود هفت امتیاز بدست آورده‌اند و با اختلاف دو امتیاز نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم جدول ایستاده‌اند. کسب سه امتیاز بازی فردا برای پپ و شاگردانش اهمیت زیادی خواهد داشت.

پپ گواردیولا در آستانه این بازی در یک کنفرانس خبری شرکت و درباره مسائل مختلف سیتی صحبت کرد. یکی از جنجالی‌ترین اظهارات پپ در این مصاحبه ادعای او در باره انتقال برناردو سیلوا بود. درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره انتقال ستاره پرتغالی به بارسا به گوش می‌رسد گواردیولا گفت برناردو در سیتی ماندگار خواهد بود.

1738737

انتقال برناردو سیلوا
برناردو اینجا می‌ماند. شک نکنید. ما از هیچ باشگاهی به خاطر برناردو سیلوا تماسی نداشتیم. پس او در سیتی می‌ماند.

مصدومین سیتی
ما امروز بعد از ظهر تمرین می‌کنیم و من بعد از این تمرین وضعیت همه بازیکنان را خواهم فهمید. ولی در حال حاضر دقیقا نمی‌دانم.

نگرانی از برگزاری جام جهانی در نیمه فصل
بعید می‌دانم بازیکنان در حالی بازی کنند که فکرشان به جام جهانی است. اگر قرار است کسی مصدوم شود ممکن است وقتی دارد در خیابان راه می‌رود مصدوم شود. واقعیت همین است.

بازی با کریستال پالاس
در 54 بازی اخیرمان در لیگ برتر فقط دو بار شکست خوردیم و آن هم مقابل پالاس بوده؟ این که آمار خیلی خوبی است. دو باخت در 54 بازی عالی است. این نشان می‌دهد پالاس با هاجسون و حالا پاتریک ویرا چه تیم خوبی است. آنها تیم سمج و باکیفیتی هستند. از محوطه جریمه‌شان عالی دفاع می‌کنند، بازی را خوب انتقال می‌دهند و در ضربات ایستگاهی عالی هستند. بازیکنان باتجربه در خط میانی هم اسلحه اصلی‌شان است.

دیدگاه‌ها