کد خبر : 1840453 | 04 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: جریمه‌ام را می‌فهمم ولی چرا کونته جریمه نشد؟

توماس توخل، سرمربی چلسی، که توسط اتحادیه فوتبال انگلیس محروم شده، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل لسترسیتی می‌گوید در استادیوم حضور خواهد داشت.

توخل: جریمه‌ام را می‌فهمم ولی چرا کونته جریمه نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی‌اش، استمفوردبریج، به مصاف لسترسیتی می‌رود. آبی‌های لندن از سه هفته اول چهار امتیاز به‌دست آورده‌اند. شکست 3-0 شاگردان توخل مقابل لیدز در بازی هفته گذشته هواداران را نگران کرده است و بازی فردا برای چلسی آسان نخواهد بود.

توماس توخل که بعد از جنجال‌های دیدار تیمش با تاتنهام در هفته دوم و درگیری با آنتونیو کونته، سرمربی تیم حریف و همین‌طور انتقاد تندی که از داور بازی داشت؛ از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس محروم شده است؛ در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا گفت نمی‌داند که فردا آیا می‌تواند کنار زمین حضور داشته باشد یا نه؛ ولی در هر حال در استمفوردبریج حضور خواهد داشت.

1738748

درگیری با آنتونیو کونته در بازی تاتنهام
قبول دارم که رفتارم مناسب نبود و از این بابت متاسفم. اتفاقاتی که افتاد به دلیل حرارت بالای مسابقه بود و من معتقد نیستم که تنها کسی که در آن بازی حرکات تهاجمی داشت من بودم. نمی‌دانم بعد از محرومیت می‌توانم کنار زمین حاضر باشم یا نه ولی در هر صورت در استادیوم خواهم بود. من جریمه‌ام را درک می‌کنم ولی نمی‌فهمم چرا برای مربی مقابل هیچ جریمه‌ای در نظر گرفته نشد.

انتقاد از داوری
من دیگر درباره تصمیم داورها صحبت نمی‌کنم.

تمرین وسلی فوفانا، هدف مد نظر چلسی، با زیر 23 ساله‌های لستر
او بازیکن ما نیست و من نمی‌‌توانم درباره بازیکن یک باشگاه دیگر صحبت کنم.

شکست در مقابل لیدز
چلسی تیمی است که در حال تغییر و تحول و پوست‌اندازی است. شکی نیست که ما می‌توانیم از خیلی جهات بهتر باشیم. باشگاه ما تحولات مهمی را پشت سر گذاشته و باید به تیم و باشگاه زمان داد.

قرعه‌ چلسی در چمپیونزلیگ
همه گروه‌ها دشوار است و من به اینکه قرار است با چه تیم‌هایی بازی کنیم فکر نمی‌کنم.

مصدومیت انگولو کانته
او بیشتر از چهار هفته غایب خواهد بود. مسلما ما از اینکه بازیکن کلیدی‌مان را در اختیار نداریم ناراحتیم. اما کواچیچ تمرین کردن را دوباره از سر گرفته و می‌تواند در حد بیست دقیقه برای ما بازی کند.

دیدگاه‌ها