کد خبر : 1840562 | 05 شهریور 1401 ساعت 11:44 | 21.2K بازدید | 6 دیدگاه

تردید مهاجم بارسا؛ شاید اوبا به چلسی نرود

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا، هنوز بر بندهای شخصی با چلسی به توافق نرسیده است.

تردید مهاجم بارسا؛ شاید اوبا به چلسی نرود

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت که قرارداد اوبامیانگ با چلسی پیش از شروع این هفته امضا شود اما هنوز خبری از توافق نهایی نیست. 
توماس توخل، به خاطر روزهای خوبی که در بروسیا دورتموند با این بازیکن سپری کرده بود، علاقه زیادی به جذب او دارد و اصرارهای این مربی آلمانی باعث شد که مدیران چلسی به صورت جدی برای جذب او اقدام کنند. 
در حالی که بارسا در ابتدا حاضر به فروش اوبا با مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو نبود و از سوی دیگر، چلسی هم حاضر نبود چنین مبلغی  را برای مهاجمی که در ماه فوریه و به صورت آزاد به نوکمپ رفته بود پرداخت کند، دو طرف با مذاکرات بسیار در نهایت، بر سر مبلغ مشخصی به توافق رسیدند. 

1738847

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی مدعی شده بودند که این مهاجم اهل گابن روز پنج‌شنبه آخرین تمرینش را تحت نظر ژاوی انجام داده است و به زودی برای امضای قرارداد راهی لندن خواهد شد. 
اما چنین اتفاقی تا امروز رخ نداده و حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که اوبامیانگ و چلسی بر سر موارد شخصی با یکدیگر اختلاف دارند و همین موضوع مانع اصلی امضای قرارداد این بازیکن با این باشگاه لندنی است.
گفته می‌شود او خواهان امضای قراردادی دو ساله با چلسی است اما این باشگاه پیشنهاد قراردادی یک ساله را به این بازیکن ارائه کرده و همین موضوع تردیدهایی را برای اوبامیانگ به وجود آورده است. 
این باشگاه لیگ برتری قوانین خاصی در زمینه بازیکنان بالای 30 سال دارد و حاضر به امضای قرارداد طولانی‌مدت با آنها نیست و باید دید که برای جذب اوبا از این قانون عقب‌نشینی می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها