کد خبر : 1840572 | 05 شهریور 1401 ساعت 12:24 | 18.4K بازدید | 7 دیدگاه

داور تحت تأثیر نیمکت حریف بود

یزدی: هواداران برابر استقلال پرشورتر باشند

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان می‌گوید که داور مسابقه تحت تاثیر نیمکت حریف، مرتکب اشتباهات بزرگی شد.

یزدی: هواداران برابر استقلال پرشورتر باشند

به گزارش "ورزش سه"، هدایت یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان، در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص برگزاری دیدار مقابل پیکان که برای تماشاگران به صورت رایگان انجام شد، گفت: فوتبال متعلق به هوادار است. هوادار باید در استادیوم باشد و با دیدن مسابقات فوتبال ذوق کند. خوشحالیم که هواداران خوب و خونگرمی داریم که همیشه در همه شرایط حامی ما بوده و هستند. امیدوارم که در بازی بعد برابر استقلال پرشور و پرتعدادتر باشند تا امتیاز لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: شرایط بازی به شکلی بود که ما دنبال امتیاز بودیم. بازی را بد آغاز کردیم ولی در نیمه دوم مالک توپ و میدان بودیم ولی روی یک حادثه گل خوردیم. به نظرم شرایط بازی به نوعی بود که باید برنده از زمین خارج می‌شدیم ولی داور در نیمه دوم به حدی تحت تاثیر کادرفنی و عوامل کنار نیمکت پیکان قرار گرفت که سوت‌هایش یک طرفه بود.

او اظهار داشت: در واقع می توانم بگویم داور سر تیم ما را برید. در دقیقه 70، پنالتی حتمی برای تیم ما گرفته نشد. چند سوت زد که موقعیت گل ما را هدر داد. در نیمه دوم، باید حداقل 8 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت ولی داور 5 دقیقه اعلام کرد که در همان مدت زمان نیز چند دقیقه‌ای تلف شد. مثلا گلر حریف بازی را نگه داشت و تعویض‌های زیادی نیز صورت گرفت.

مدیرعامل نفت اضافه کرد: فوتبال متعلق به کسانی است که خیلی چیزها را ندارند. مانند ما که در شهر و استان‌مان کمبودهای زیادی داریم. انتظار داریم کمیته داوران از افرادی استفاده کند که تحت تاثیر کادرفنی و عوامل نیمکت‌نشین تیم مقابل قرار نگیرند. ما شکواییه‌ای را تنظیم کرده‌ایم و قطعا برای کمیته داوران و سازمان لیگ ارسال خواهیم کرد. آنها فیلم بازی را تماشا کنند. آیا حق تیمی که از مرکز کشور دور است، انتخاب چنین داورانی است؟

1738992
1738993
این صحنه‌ای است که مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اعتقاد به خطای پنالتی دارد. اما در تصاویر مشخص است که دست بهروز نوروزی فرد کاملا بسته است.

وی اضافه کرد: آقای حسینی از مربیان خوبی است که هدایت نفت را نیز برعهده داشته است. قرار بود ایشان سه جلسه محروم باشند. رای علیه بازیکنان اجرا می‌شود ولی برای دیگران اینگونه نیست. چرا سازمان لیگ، کمیته انضباطی و... این رای را نادیده گرفتند و اجازه دادند سرمربی حریف روی نیمکت بنشیند؟

هدایتی با تاکید بر اشتباهات داوری، گفت: فکر می‌کنم اگر آن پنالتی برای ما گرفته می‌شد، روند بازی تغییر می کرد و قطعا ما می توانستیم شرایط‌مان را بهتر کنیم و امتیاز لازم را کسب کنیم ولی داور به راحتی از این صحنه عبور کرد و شرایط را به سمتی برد که تیم ما بازنده از زمین خارج شد. امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم و قضاوت داور درست بوده باشد.

1738460

وی درباره اینکه مهاجری اعلام کرده که آنها نمی‌توانند در مسجد سلیمان تمرین کنند، اظهار داشت: شرایط ما به شکلی است که چند زمین در مسجد سلیمان داریم که کیفیت لازم را ندارد. تنها زمین با کیفیت شهر، همین ورزشگاه شهید بهنام محمدی است. سعی می‌کنیم در آنجا کمتر تمرین کنیم تا شرایط مسابقه‌ای را حفظ کنیم و وضعیت استاندارد را برای بازیکنان خودمان و حریف مهیا کنیم. تمرینات خودمان را در اهواز و تهران ادامه می‌دهیم تا شرایط زمین را حفظ کنیم.

مدیرعامل نفت در پایان گفت: خواهش می کنیم فدراسیون نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند. سعی می‌کنیم نواقصی که وجود دارد را برطرف کنیم. با این نگاه، عوامل اجرایی و داوران را به مسجد سلیمان نفرستند. داوران باید بدانند کجا می‌آیند و اینگونه سوت نزنند. از داوران انتظار داریم در این شهر، تحت تاثیر یک سری عوامل قرار نگیرند و عدالت را در تصمیمات‌شان در نظر بگیرند.

دیدگاه‌ها