کد خبر : 1840612 | 05 شهریور 1401 ساعت 15:30 | 21.8K بازدید | 19 دیدگاه

این سخت‌ترین گروه 20 سال اخیر است

ژاوی: گروه مرگ؟ بارسلونا از هیچ تیمی نمی‌ترسد

ژاوی هرناندز در واکنش به قرار گرفتن بارسا در گروه مرگ لیگ قهرمانان گفت که از هیچ تیمی نمی‌ترسند و باید در همه بازی‌ها پیروز شوند.

ژاوی: گروه مرگ؟ بارسلونا از هیچ تیمی نمی‌ترسد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از تساوی خانگی برابر رایو وایه‌کانو در هفته نخست لالیگا و پیروزی در هفته دوم برابر رئال سوسیداد، خود را مهیای بازی با رئال وایادولید می‌کند. این بازی فردا شب ساعت 22 به وقت تهران در نوکمپ برگزار خواهد شد.

1737488

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:« نهایت احترام را برای وایادولید قائلیم. کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند و تیم منسجمی هستند. تیمی که سویا را شکست داده، قطعا تیم خوبی است. خوب پرس می‌کنند و به سختی توپ را از دست می‌دهند. امیدوارم فردا برابر آنها شرایط به سود ما شود. باید با جدیت وارد زمین شویم و زود به گل برسیم. اگر این اتفاق رخ ندهد، کار دشوار خواهد شد.»

ثبت قرارداد کُنده:« باشگاه در حال مذاکره با مسئولان لالیگاست و اطمینان داریم که تا فردا مشکل ثبت قرارداد او حل خواهد شد.»

گروه سخت در لیگ قهرمانان:«از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و باید همه را شکست دهیم ولی واضح است که در گروه دشواری قرار گرفته‌ایم. در 20 سال گذشته چنین گروه سختی برای بارسا را به یاد ندارم. این یک چالش بزرگ برای ما، بایرن، اینتر و ویکتوریا پلژن است.»

1739010

نیاز به جذب دو مدافع کناری:«دوست دارم هر چه زودتر نقل و انتقالات تمام شود. می‌خواهم بدانم که روی چه بازیکنانی می‌توانم حساب کنم. در نهایت خودمان را با هر شرایطی وفق خواهیم داد. در سمت چپ با وجود بالده و آلبا شرایط بهتری داریم ولی در سمت راست شرایط متفاوت است و این منطقه باید تقویت شود. سرجینیو دِست می‌داند که باید برود.»

جدایی اوبامیانگ و ماندنی‌شدن دیپای:«هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم. تا روز پایانی نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ممکن است اوبامیانگ برود و دیپای بماند یا برعکس. شاید هر دو بروند یا هر دو بمانند.»

خرید برناردو سیلوا:«هرگز امیدمان را از دست نمی دهیم ولی می‌دانیم که انتقال برناردو بسیار سخت است. صادقانه بگویم که خرید برناردو را بعید می‌دانم.»

1739078

وضعیت جرارد پیکه:« پیکه می‌تواند بسیار به ما کمک کند. البته به خودش بستگی دارد و من با او کاملا روشن و واضح حرف زده‌ام. به پیکه گفته بودم که در پست او بازیکن جدید جذب خواهیم کرد و رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بالا می‌رود.»

آنسو فاتی:« او همچنان در بهترین شرایط خودش نیست ولی روز به روز بهتر می‌شود. برابر سوسیداد ثابت کرد که چه بازیکن سرنوشت سازی است. مراقب او هستم و دوست ندارم بار دیگر مصدوم شود.»

دیدگاه‌ها