کد خبر : 1840617 | 05 شهریور 1401 ساعت 16:10 | 15.7K بازدید | 3 دیدگاه

تیم من کامل است

آنچلوتی: آسنسیو و ماریانو هم بروند، مهاجم نمی‌خریم

کارلو آنچلوتی یک بار دیگر تاکید کرد که رئال حتی با جدایی احتمالی مارکو آسنسیو و ماریانو هم خرید جدیدی نخواهد داشت.

آنچلوتی: آسنسیو و ماریانو هم بروند، مهاجم نمی‌خریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شروعی خوب در لالیگا داشته و با کسب دو پیروزی برابر آلمریا و سلتاویگو، خود را مهیای بازی برابر اسپانیول می کند. بازی فردا در زمین اسپانیول برگزار خواهد شد.

1739090

کارلو آنچلوتی که پنجشنبه شب عنوان بهترین مربی فصل فوتبال اروپا را کسب کرد، در نشست خبری امروز خود گفت:« شرایط تیم خوب است و تونی کروس با رهایی از بیماری می تواند فردا بازی کند. رودریگو هم دیگر مصدوم نیست. روند تیم خوب است و خودمان را برای یک بازی خوب آماده کرده‌ایم. فصل قبل در زمین اسپانیول باختیم و حالا قصد جبران داریم. اسپانیول تیم خوب و مبارزی است و برای کسب سه امتیاز باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم.»

جدایی احتمالی مارکو آسنسیو:« در مورد آخرین وضعیت آسنسیو چیزی نمی دانم. فقط می دانم که او قصد جدایی دارد و تا روز پایانی نقل و انتقالات همه چیز مشخص خواهد شد. آسنسیو تا زمانی که بازیکن رئال است، روی او حساب می کنم. اگر هم بماند، برای من بازیکن مهمی خواهد بود. او فصل قبل به ما بسیار کمک کرد.»

1738668

خرید مهاجم در صورت جدایی ماریانو دیاز و آسنسیو:« روی ماریانو هم حساب می کنم ولی بهتر است از رئال برود چون در پست او بازیکنان خوب زیادی داریم. در صورت جدایی آسنسیو و ماریانو مهاجم جدید جذب نخواهیم کرد چون نیازی نداریم.»

یک دهه حضور لوکا مودریچ در رئال مادرید:« او خرید فوق العاده‌ خوبی برای رئال بود و خودش نیز با انتخاب رئال، بهترین تصمیم را گرفت. دوران فوتبال مودریچ درخشان است. او در تمام سال های اخیر روند باثباتی داشته و همیشه خوب بازی کرده است. لوکا همچنان در بالاترین سطح است و او را باانگیزه و سرحال می بینم. او یک فصل دیگر نیز در رئال خواهد ماند.»

جدایی کاسمیرو:« کاسمیرو به ما کمک زیادی کرد و خداحافظی با بازیکنانی مثل او بسیار سخت است. از رفتن او غمگین شدیم ولی او حالا چالشی جدید را شروع کرده و برایش در یونایتد بهترین ها را آرزو می کنم.»

1726149

سبایوس و رودریگو:« سبایوس ماندنی است و بیشتر از فصل قبل بازی خواهد کرد. او شایسته قرار گرفتن در ترکیب ثابت است و در فصلی طولانی که هر سه روز یک بازی داریم، به او بیش از همیشه بازی خواهد رسید. رودریگو هم فصل جاری بیشتر از قبل بازی خواهد کرد. او در برنامه های من نقش مهمی دارد و فصل قبل ثابت کرد که چه بازیکن سرنوشت‌سازی است. رودریگو می تواند در سمت چپ و راست خط حمله بازی کند و حتی جانشین کریم بنزما شود.»

تقویم فشرده:« به زودی هر سه روز باید بازی کنیم و زمان زیادی برای تمرین و آماده‌سازی نخواهیم داشت. به این تقویم عادت داریم و همه بازیکنان باید آمادگی خودشان را حفظ کنند. من به تمام بازیکنانم نیاز دارم.»

دیدگاه‌ها