کد خبر : 1840621 | 05 شهریور 1401 ساعت 16:32 | 39.3K بازدید | 12 دیدگاه

پایان سریع جنجال بین همبازیان سابق؛

خاص‌ترین رحمتی مقابل پرسپولیس و یحیی(عکس)

سرمربی آلومینیوم در دیدار با هم‌بازیان قدیمی خود برخورد صمیمانه و خاصی داشت.

خاص‌ترین رحمتی مقابل پرسپولیس و یحیی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات جانبی دیدار روز گذشته آلومینیوم و پرسپولیس بیشتر از نتیجه آن مورد توجه قرار گرفته و جدا از برد و باختی که رقم خورد، سید مهدی رحمتی سرمربی اراکی‌ها با حرکات خود اجازه نداد بازی به تنش کشیده شود و در مقابل اقدامی که سرخ‌پوشان برای اتلاف وقت داشتند، تنها یک حرف کنایه‌آمیز زد.

در نیمه دوم که فشار حملات آلومینیوم برای زدن گل تساوی بیشتر از قبل شده بود و اراکی‌ها مالکیت توپ را در اختیار داشتند، بازیکنان پرسپولیس سعی داشتند وقت مسابقه را بگیرند و به نوعی بازی را بخوابانند که نتیجه آن اخطار برای علیرضا بیرانوند و تذکر به مدافعان این تیم بود، اما ادامه یافتن این کار توسط سرخ‌پوشان منجر به ایجاد تنش روی سکوها شد.

در حالی که عنوان شده بود بازی بدون تماشاگر است، اما طبق هماهنگی انجام شده و در خواست باشگاه آلومینیوم و همچنین موافقت افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس، حدود ۳۰۰ نفر اجازه پیدا کردند به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک راه پیدا کنند که در این بین، ۱۰ لیدر آلومینیوم نیز وارد استادیوم شدند.

درست زمانی که در نیمه دوم یکی از بازیکنان پرسپولیس به دلیل عنوان کردن مصدومیت روی زمین افتاده بود، صدای اعتراض چند تماشاگر آلومینیوم که نسبت به اتلاف وقت سرخ‌پوشان معترض بودند، به گوش رسید و بالا رفتن صدای واکنش آنها، موجب شد تا افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس این موضوع را به حسین زرگر، نماینده برگزاری مسابقه عنوان کرده و اعتراض کند.

1739098
1739095
1739096
1739099
1739097
1739094

پس از این اتفاق، سید مهدی رحمتی رو به تماشاگران خودی کرد و به آنها گفت «فحش ندید، قهر می‌کنند» که این اظهار نظر از سوی سرمربی آلومینیوم موجب واکنش گل‌محمدی شد و او عنوان نمود این حرف توهین است و نباید زده شود که همین اتفاق مجادله لفظی(بدون بی‌احترامی) بین مربیان دو طرف که هم‌بازیان سابق هم بودند، به وجود آورد که البته این غائله خیلی زود ختم به خیر شد.

رحمتی با وجود اینکه تیمش عقب بود و نسبت به اتلاف وقت حریف گلایه داشت، برخلاف دربی‌هایی که کُری زیادی با سرخ‌پوشان با او داشتند، دیشب پس از پایان تنش‌ها با صدای بلند به گل‌محمدی گفت منظور من شما نبودی و لحظاتی بعد هم سرمربی پرسپولیس و افشین پیروانی، دو هم‌بازی سابق خود را در آغوش گرفت و به نوعی دلجویی کرد.

پس از این اتفاق هم، رحمتی دوباره نزد تماشاگران خودی رفت و از آنها خواست اجازه بدهند بازی برگزار شود و آنها کارشان را در زمین انجام بدهند که همین اتفاق نیز افتاد و تا پایان مسابقه بحثی بین طرفین شکل نگرفت.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها