کد خبر : 1840648 | 05 شهریور 1401 ساعت 18:48 | 40.8K بازدید | 16 دیدگاه

به تیم ایده‌آلم نزدیکیم

تن‌هاخ: باید بیشتر گل می‌زدیم؛ روی رونالدو حساب می‌کنم

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است تیمش شایسته پیروزی با گل‌های بیشتر برابر ساوتهمپتون بود. او در مورد شرایط رونالدو هم صحبت کرد.

تن‌هاخ: باید بیشتر گل می‌زدیم؛ روی رونالدو حساب می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز با انجام یک بازی در ورزشگاه سنت‌مری آغاز شد که در آن منچستریونایتد با نتیجه 0-1 میزبان خود ساوتهمپتون را شکست داد.

1739113

در این بازی اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، بار دیگر کریستیانو رونالدو را نیمکت‌نشین کرد(او را در دقیقه 68 به جای جیدون سانچو به میدان فرستاد) و کاسمیرو، ستاره برزیلی جدید یونایتد، هم در دقیقه 80 اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد. برونو فرناندز در دقیقه 55 تنها گل مسابقه را به ثمر رساند.

به این‌ترتیب دومین پیروزی متوالی منچستریونایتد پس از برد خانگی هفته گذشته‌شان برابر لیورپول به‌دست آمد و این تیم با 6 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد.

1739156

اریک تن‌هاخ در پایان بازی گفت:« نیمه اول سه شانس خوب گلزنی داشتیم و از شکل بازی تیم راضی بودم. تیم همانطوری بازی می‌کرد که دوست داشتم. با پاسکاری‌های زیاد و ارسال توپ‌های بلند به کناره‌ها سعی داشتیم موقعیت گل خلق کنیم. معتقدم هنوز می‌توانیم بهتر شویم و کنترل بیشتری روی توپ و میدان داشته باشیم. روز به روز بهتر می‌شویم و فاصله زیادی با تیم ایده‌آلم نداریم.»

1739155

تن هاخ ادامه داد:« بازیکنانم از شکست برابر برنتفورد درس‌های لازم را یاد گرفتند. حالا روی استفاده از توپ‌های بلند بهتر از قبل کار می‌کنیم. شاید امروز می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. انتظار داشتم در 30 دقیقه پایانی حریف را بهتر کنترل کنیم ولی این مشکل در بازی‌های بعدی برطرف خواهد شد.»

1739112

تن هاخ در مورد گل برونو گفت:« گل بسیار خوبی زد ولی گل نتیجه تلاش تیمی بود. این اولین گل فصل برونو بود و برایش خوشحالم. ضربه تمام کننده او عالی بود.»

جدایی احتمالی رونالدو و احتمال خریدهای جدید:« روی رونالدو حساب می‌کنم و شرایط او تغییر نکرده است. ما اگر بازیکن خوبی در دسترس باشد، برای خرید او اقدام خواهیم کرد. تا ثانیه پایانی نقل و انتقالات، همه چیز را تحت نظر خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها