کد خبر : 1840651 | 05 شهریور 1401 ساعت 19:08 | 10.2K بازدید | 3 دیدگاه

شوک به سیتی؛ دریافت دو گل در بیست دقیقه اول بازی

کریستال پالاس در خانه منچسترسیتی کار بزرگی انجام داده و در بیست و یک دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.

شوک به سیتی؛ دریافت دو گل در بیست دقیقه اول بازی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار منچسترسیتی و کریستال پالاس در هفته چهارم لیگ برتر به میزبانی سیتی و در ورزشگاه خانگی این تیم، اتحاد، در حال برگزاری است. درحالی‌که کمتر کسی انتظارش را داشت کریستال پالاس در بیست و یک دقیقه اول این مسابقه دو بار دروازه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را باز کرد.

کریستال پالاس در هفته دوم لیگ برتر در دیدارش مقابل لیورپول که مثل بازی امروز برای پالاس بازی خارج از خانه بود هم موفق شد در نیمه اول یک گل به ثمر برساند و نیمه اول را با پیروزی 1-0 به پایان ببرد. بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

1739165

تنها چهار دقیقه از شروع دیدار منچسترسیتی و کریستال پالاس گذشته بود که ابرچی ازه، هافبک انگلیسی پالاس، ضربه آزادی تماشایی به سمت دروازه حریف شلیک کرد که بعد از برخورد به واکر و جان استونز تغییر جهت داد و وارد دروازه سیتیزن‌ها شد. گل به خودی جان استونز در شروع مسابقه به شاگردان گواردیولا شوک وارد کرد.

1739166

درحالی‌که سیتی برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد در دقیقه 21 کریستال پالاس صاحب یک کرنر شد. ازه توپ را روی دروازه ارسال کرد و تا یواخیم اندرسون با یک ضربه سر تماشایی توپ را به گوشه سمت چپ دروازه اندرسون هدایت کند و اختلاف به دو گل تبدیل شود.

1739167

دیدگاه‌ها