کد خبر : 1840654 | 05 شهریور 1401 ساعت 19:16 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

برونو فرناندز:

بعد از بردن لیورپول حس بهتری داریم

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد مدعی شد حس بازیکان این تیم بعد از برتری مقابل لیورپول بهتر شده است.

بعد از بردن لیورپول حس بهتری داریم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری شیرین و حیثیتی مقابل لیورپول، عصر امروز منچستریونایتد با تک گل برونو فرناندز از سد ساوتهمپتون گذشت و شرایط خود در جدول لیگ برتر را بهبود بخشید. برونو فرناندز در پایان این دیدار تاکید کرد یونایتد همیشه برای کسب پیروزی بازی می‌کند و آنها در ادامه فصل باید از این هم بهتر بازی کنند.

برونو فرناندز گفت: "می‌دانستیم که بازی کردن مقابل ساوتهمپتون آسان نیست و ما در گذشته این موضوع را تجربه کرده بودیم. گاهی اوقات باید رنج بکشید و همه مسابقات سخت است. به سه امتیاز مهمی دست یافتیم و این روند باید ادامه پیدا کند. 

1739168

یونایتد همیشه برای کسب پیروزی بازی می‌کند و این هدف ماست. روی صحنه‌ای که موفق به گلزنی شدم، همه‌چیز از ضربه دروازه خوب پیش رفت و همه‌چیز از جمله بازی‌سازی از عقب عالی بود. یک نفر می‌دود، یک نفر به سمت فضای پشت سر مدافعان حریف حرکت می‌کند و ما این کار را به‌خوبی انجام دادیم و این گل فقط حاصل حرکت خوب من نبود.

بعد از برتری در دیدار مقابل لیورپول، همه بازیکنان احساس بهتری دارند. ما استانداردهای جدیدی تعیین کردیم و باید همین مسیر را ادامه دهیم و در صورت امکان حتی بهتر از این نیز بازی کنیم. یک یا دو پیروزی باعث کسب موفقیت در لیگ نمی‌شود و ما باید این فداکاری را تا پایان فصل ادامه دهیم، زیرا این همان چیزی است که این باشگاه می‌خواهد."

دیدگاه‌ها