کد خبر : 1840655 | 05 شهریور 1401 ساعت 19:29 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

اگر توخل بود چه می‌کرد؟ پنالتی چلسی آفساید شد

چلسی در دقایق اولیه دیدار با لسترسیتی صاحب یک پنالتی شد ولی پنالتی چلسی توسط VAR به آفساید علیه این تیم تبدیل شد.

اگر توخل بود چه می‌کرد؟ پنالتی چلسی آفساید شد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل که به دلیل جنجال‌های دیدار هفته دوم چلسی مقابل تاتنهام امروز محروم است و نمی‌تواند در بازی تیمش مقابل لستر کنار خط بایستد احتمالا اگر در کنار زمین حضور داشت اعتراض شدیدی به تصمیم تیم داوری در دقیقه دوازده مسابقه می‌کرد.

چلسی در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی‌اش، استمفوردبریج، به مصاف لستر رفته است. در دقیقه یازده مسابقه داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد تا آبی‌های لندن صاحب یک ضربه پنالتی شوند. روبن لوفتوس‌چیک توپ را به کای هاورتز سپرد و به داخل محوطه جریمه لستر فرار کرد. پاس هاورتز به لوفتوس‌چیک رسید اما یوری تیلمانز با او درگیر شد تا هر دو بازیکن به زمین بیفتند. داور بلافاصله در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد.

درحالی‌که بازیکنان چلسی برای زدن پنالتی آماده می‌شدند داور به سمت نمایشگر VAR رفت تا صحنه را دوباره تماشا کند. داوران اتاق VAR به او اطلاع دادند که قبل از رسیدن توپ به لوفتوس‌چیک، کای هاورتز قبل از دریافت توپ در آفساید قرار داشت. در نتیجه داور پنالتی را لغو کرد و به نفع لستر اعلام آفساید کرد.

1739172

دیدار دو تیم در نیمه اول درحالی ادامه داشت که چلسی در دقیقه 28، 10نفره شد و کانر گالاگر، هافبک انگلیسی جوان این تیم، بعد از دریافت دومین کارت زرد خود از بازی اخراج شد. بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها