کد خبر : 1840667 | 05 شهریور 1401 ساعت 20:46 | 45.8K بازدید | 37 دیدگاه

رونالدو گل نمی‌زند؛ روزهای روشن خداحافظ؟

کریس رونالدو برای اولین بار در 15 فصل اخیر، در چهار دیدار ابتدایی فصل موفق به گلزنی نشد.

رونالدو گل نمی‌زند؛ روزهای روشن خداحافظ؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز موفق شد در خانه ساوتهمپتون با تک گل برونو فرناندز به پیروزی برسد تا از شرایط بحرانی دو هفته ابتدایی خارج شود. اما شرایط برای کریس رونالدو تغییری نکرده است.
ستاره پرتغالی که هفته‌هاست به دنبال جدایی از منچستریونایتد است، بعد از اینکه در دیدار مقابل لیورپول تنها 4 دقیقه در زمین حضور داشت، امروز از دقیقه 68 به زمین رفت اما تاثیر چندانی در بازی نداشت.

1739200

او در 4 دیدار این فصل تنها یک بار 90 دقیقه کامل را در زمین بوده و در هیچ‌یک از این چهار دیدار موفق به گلزنی نشده است؛ اتفاقی که از فصل 08-2007 بی سابقه بوده است.
حامیان رونالدو در فصول اخیر همواره به آمار گلزنی او اشاره داشتند و در مقابل آنهایی که می‌گفتند او با دوندگی پایین باعث می‌شود تا مسئولیت دفاعی‌اش روی شانه‌های سایر بازیکنان قرار بگیرند، به این اشاره می‌کردند که وظیفه اصلی او باز کردن دروازه حریفان است و او این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد.

1739201

اما حالا آمار گلزنی رونالدو هم دیگر قابل دفاع نیست و او در 153 دقیقه‌ای که در این فصل برای منچستریونایتد بازی کرده، هنوز موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است.
این آمار در حالی‌که تنها 5 روز به پایان بازار نقل و انتقالات باقی مانده برای این ستاره پرتغالی که امیدوار است باشگاهی سرانجام برای خرید او پا پیش بگذارد، چندان امیدوارکننده نیست.
از طرف دیگر این آمار دست بالا را به اریک تن هاخ خواهد داد و در صورتی‌که رونالدو در اولدترافورد بماند، این مربی هلندی با خیال آسوده‌تری او را نیمکت‌نشین خواهد کرد.
 

دیدگاه‌ها