کد خبر : 1840670 | 05 شهریور 1401 ساعت 20:59 | 20.5K بازدید | 11 دیدگاه

ارلینگ هالند: برای چنین بازی‌هایی به سیتی آمده‌ام

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی مدعی شد بابت هت‌تریک در لباس این تیم احساس غرور می‌کند.

ارلینگ هالند: برای چنین بازی‌هایی به سیتی آمده‌ام

به گزارش "ورزس سه"، شروع فصل برای ارلینگ هالند در ترکیب منچسترسیتی فوق العاده بوده و او با زدن 6 گل و ارسال یک پاس گل در چهار هفته، خیلی زود جایگاه نخست در جدول گلزنان لیگ برتر را به خود احتصاص داده است. این ستاره نروژی که امشب موفق به ثبت هت‌تریک برابر کریستال پالاس شد، تاکید کرد برای درخشش در چنین مسابقاتی و تغییر شرایط به سود منچسترسیتی راهی این باشگاه شده است.

1739214

ارلینگ هالند گفت: "امروز لحظه غرور آفرینی در زمین برای من و خانواده‌ام رقم خورد و من بابت ارائه این عملکرد بسیار خوشحالم. به ثمر رساندن سه گل و ثبت هت‌تریک در لباس منچسترسیتی احساس شگفت انگیز و فوق العاده‌ای به من می‌دهد. من برای حضور در چنین بازی‌هایی به این تیم پیوستم؛ برای اینکه بتوانم در شرایط دشوار، اوضاع را به سود تیم تغییر داده و دروازه حریفان را باز کنم.

در نهایت همه‌چیز برای کسب پیروزی معطوف به این جزئیات کوچک است. ما تقریبا در بسیاری از دقایق در نیمه اول نیز در محوطه جریمه حریف حضور داشته و می‌توانستیم کار را تمام کنیم. این کاری است که ما همیشه انجام می‌دهیم. احساس خوبی داریم و داشتن این نوع طرز فکر و ذهنیت بسیار مهم است و ما باید حتی قدرت ذهنی خود را افزایش دهیم."

دیدگاه‌ها