کد خبر : 1840672 | 05 شهریور 1401 ساعت 21:17 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: استرلینگ دو گل زد و خوشحال نبود

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از درخشش رحیم استرلینگ در بازی برابر لستر پرداخته است.

توخل: استرلینگ دو گل زد و خوشحال نبود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در اوایل مسابقه برابر لسترسیتی برای دومین هفته متوالی و با اخراج کونور گلگر 10 نفره شده، در نهایت با درخشش رحیم استرلینگ و دو گل این بازیکن موفق شد 1-2 لستر را مغلوب کند. توماس توخل، سرمربی باتجربه چلسی در پایان این دیدار اعتراف کرد تیمش خوش شانس بوده که گل دوم را دریافت نکرده است.

توماس توخل گفت: فکر می‌کنم کنترل کامل بازی را در اختیار داشته و شانس‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کردیم، اما ناگهان با اخراج کونور گلگر، 10 نفره شدیم. روبن لوفتوس‌چک یک پنالتی گرفت و در فاصله کمی آفساید او اعلام شد، اما روی گوشی موبایل به نظر می‌رسید این صحنه آفساید نیست.

1737393

ما هنگام نواختن ضربات ایستگاهی بی نظم عمل کرده و روی یک ضد حمله بود که دروازه چلسی باز شد. کونور گلگر تصمیم بدی گرفت و چلسی را متضرر کرد. او مسئول کاری است که انجام داده و البته خودش به‌خوبی می‌داند که دریافت دو کارت زرد اشتباه بزرگی بوده است.

اما در نهایت خوشحالم که در جریان بازی ماندیم و ذهنیتی را که برای رسیدن به پیروزی لازم بود؛ در طول 90 دقیقه نشان دادیم. متأسفانه در ادامه یک گل غیرضروری دریافت کرده و بعد تحت فشار قرار گرفتیم. ما خوش شانس بودیم که گل تساوی را دریافت نکردیم، اما هر کاری کردیم که شانس پیروزی خود را حفظ کنیم و واکنش تیم در جریان مسابقه بسیار خوب بود.

ما به گلزنی رحیم استرلینگ نیاز داریم و این کاری است که او انجام می‌دهد. می‌توانستم حس کنم که استرلینگ به‌طور کامل راضی نیست و موقعیت‌های بیشتری می‌خواهد، بنابراین در نیمه اول شکل تهاجمی‌تری را به‌نمایش گذاشتیم و البته در ادامه یک بازیکن از ما اخراج شد. در 25 دقیقه اول 11 در مقابل 11 بازی کردیم و از این موقعیت استفاده لازم را کردیم. ما می‌توانیم تهاجمی‌تر بازی کرده و در 20 دقیقه اول در محوطه جریمه حریف باشیم."

دیدگاه‌ها