کد خبر : 1840676 | 05 شهریور 1401 ساعت 21:42 | 9.9K بازدید | 7 دیدگاه

کلوپ: بابت این پیروزی جوگیر نخواهیم شد!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد این بهترین پیروزی تیمش در سال‌های اخیر بوده است.

کلوپ: بابت این پیروزی جوگیر نخواهیم شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از چند نتیجه نامطلوب، امروز نمایش فوق العاده‌ای برابر بورنموث ارائه داده و با 9 گل در ورزشگاه آنفیلد از سد این تیم گذشت. یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه مرسی سایدی‌ها، ابراز امیدواری کرد لیورپول در هفته‌های بعد نیز همین روند را ادامه داده و در مسیر پیشرفت حرکت کند.

یورگن کلوپ گفت: "حداقل ما دیگر مجبور نیستیم به سوالات در مورد برنده نشدن پاسخ بدهیم. یک روز واقعا خوب لیورپول رقم خورد، اما خیلی به‌خاطر این پیروزی جوگیر نخواهیم شد. خیلی مهم بود که دروازه ما باز نشود و من واقعا بابت این کلین‌شیت خوشحالم. من درک می‌کنم که هواداران نگران فاصله بین ما و سیتی هستند، اما آنها مشکل ما نیستند. شما می‌توانید مقابل منچستریونایتد شکست بخورید و این اتفاق همیشه ممکن است رخ دهد، اما نکته مهم این بود که ما از عملکرد خود نیز راضی نبودیم.

1739208

در ادامه ما باید ثابت کنیم که این تازه شروع کار بوده و باید مطمئن شویم که دوباره به سمت جلو حرکت می‌کنیم. فردا مسابقه نیوکاسل را تماشا خواهیم کرد و سعی می‌کنیم برای تقابل با این تیم آماده باشیم. ما امروز باید یک نکته را به خودمان ثابت می‌کردیم، نه به هیچ‌کس دیگری. ما می‌خواستیم اشتیاق و میل بیشتری نشان داده و خودمان را به سمت جلو سوق دهیم.

این بهترین نتیجه‌ای است که تا به حال کسب کرده‌ایم. عملکرد تیم در شروع مسابقه عالی بود و ما حریف را به شکل فوق العاده‌ای تحت فشار قرار دادیم و در ادامه نیز گل‌های بسیار زیبایی به ثمر رساندیم. امروز بازیکنان لیورپول متوقف نشدند، ما نیاز داشتیم که شروع خوبی داشته باشیم و به نظر می‌رسید که امروز این اتفاق رخ داده است. گل دیدنی ترنت الکساندر آرنولد؟ راستش را بخواهید خیلی دوست ندارم که یک بازیکن با دروازه فاصله زیادی داشته باشد و تمام هواداران فریاد بزنند "شوووت"، اما این‌بار، این روش جواب داد."

دیدگاه‌ها