کد خبر : 1840681 | 05 شهریور 1401 ساعت 22:07 | 55.5K بازدید | 12 دیدگاه

ترنت الساندر آرنولد:

هواداران فریاد زدند شوت بزن، گفتم چرا که نه!

ترنت الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول در مورد گل فوق العاده خود برابر بورنموث صحبت کرده است.

هواداران فریاد زدند شوت بزن، گفتم چرا که نه!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه نتیجه نه‌چندان خوب و از دست دادن هفت امتیاز، لیورپول امروز عملکرد بسیار خوبی برابر بورنموث داشته و 0-9 این تیم را مغلوب کرد. ترنت الکساندر آرنولد که در نیمه اول با ضربه‌ای فوق العاده از پشت محوطه موفق به گلزنی شد، به تمجید از عملکرد لیورپول در این دیدار پرداخته و تاکید کرد آنها به دنبال اثبات خودشان بودند.

1739203

ترنت الکساندر آرنولد گفت: "یک بازی فوق العاده و یک عملکرد استثنایی ارائه دادیم. البته این شروع فصلی نبود که ما به دنبالش بودیم و سه نتیجه ناامید کننده گرفتیم. ما امروز چیزی برای اثبات داشته، نیاز به این پیروزی داشتیم و این اتفاق رخ داد. در خانه بودیم و در این آب و هوای فوق‌العاده، می‌دانستیم که قرار است فضای خوبی بر ورزشگاه حاکم باشد. نیاز داشتیم پیروزی شویم و این کار را به شکل خاصی انجام دادیم. هر موقع شکست می‌خورید، می‌خواهید همه تیم‌های مقابل را شکست داده و در مسابقه بعدی پیروز شوید. 

گل فوق العاده از پشت محوطه جریمه؟ من هنوز گل خودم را ندیده‌ام، اما مطمئنم تا یک دقیقه دیگر این گل را در توییتر تماشا خواهم کرد. من و بابی فیرمینو یک و دوی خوبی داشتم و در ادامه فریادهای "ضربه بزن" را شنیدم و با خودم فکر کردم چرا که نه؟ ما امروز از فرصت‌های گلزنی خودمان استفاده کردیم. شروع بسیار خوبی داشتیم و این کاری بود که باید بعد از بازی دوشنبه گذشته انجام می‌دادیم."

دیدگاه‌ها