کد خبر : 1840686 | 05 شهریور 1401 ساعت 22:25 | 48.9K بازدید | 9 دیدگاه

بالاخره قرارداد خرید جنجالی بارسلونا ثبت شد

قرارداد ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، در سازمان لالیگا ثبت شد و این بازیکن می‌تواند اولین بازی خود را مقابل وایادولید انجام دهد.

بالاخره قرارداد خرید جنجالی بارسلونا ثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، گرچه به نظر می‌رسید ژول کُنده برای انتقال به چلسی با این باشگاه به توافق رسیده، اما در روزهای پایانی نظر این بازیکن عوض شد و به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. البته مشکلات مالی این باشگاه مانع از ثبت قرارداد ژول کُنده شده بود، اما نشریه موندودیپورتیوو مدعی شد این مشکل بالاخره مرتفع شده است. نام این مدافع میانی و فرانسوی به‌طور رسمی در لیست بازیکنان جدید بارسلونا فصل 2022-23 ثبت شده و این بدان معناست که در صورت صلاح‌دید ژاوی هرناندز، ژول کُنده می‌تواند در دیدار این هفته کاتالان‌ها مقابل وایادولید در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

1739234

پس از غیبت در بازی‌های دو هفته اول این فصل مقابل رایو وایکانو و رئال سوسیداد، این مشکل برطرف شده و بالاخره فرصت استفاده از ژول کُنده فرا رسیده است. اگرچه تا این لحظه نه ممفیس دیپای و نه پی‌یر امریک اوبامیانگ هیچ‌کدام بارسلونا را ترک نکرده‌اند، اما جدایی ساموئل اومتیتی و مذاکرات باشگاه با لالیگا، امکان ثبت اسم کُنده را فراهم کرده است.

مدیران بارسلونا از بعدازظهر جمعه در حال نهایی کردن ارسال مدارک این بازیکن به سازمان لیگ و منتظر تایید قطعی بودند که این اتفاق ساعتی قبل رخ داد. حالا هم ژاوی و هم ژول کُنده می‌توانند نفس راحتی بکشند و بالاخره موعد حضور خرید جنجالی بارسلونا فرا می‌رسد.

دیدگاه‌ها