کد خبر : 1840702 | 05 شهریور 1401 ساعت 23:57 | 13.1K بازدید | 6 دیدگاه

آرتتا: مدعی هستیم ولی ماراتنی طولانی در پیش است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از پیروزی 2-1 مقابل فولام از شاگردانش تمجید کرد و گفت فصل تازه آغاز شده و صحبت از مدعی قهرمانی بودن تیمش ادعایی زودهنگام است.

آرتتا: مدعی هستیم ولی ماراتنی طولانی در پیش است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که سه هفته اول لیگ برتر را با سه پیروزی پیاپی آغاز کرده بود امشب در هفته چهارم در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان فولام بود. شاگردان آرتتا با اینکه ابتدا از حریف عقب افتادند ولی به لطف گل‌های مارتین اودگارد و گابریل در نیمه دوم موفق شدند در این بازی هم پیروز شده و با 12 امتیاز جایگاه‌شان را در صدر جدول تثبیت کنند.

میکل آرتتا در مصاحبه مطبوعاتی پایان بازی از عملکرد شاگردانش تقدیر کرد و گفت آرسنال تیم برتر میدان بود و واقعا شایستگی پیروزی را داشت. او اما گفت فصل تازه شروع شده و ماراتنی طولانی در پیش است و نباید از حالا تیمی را مدعی قهرمانی دانست.

1739277

پیروزی مقابل فولام
از عملکرد بچه‌ها خیلی راضی‌‌ام. تیم ما امروز ذهنیت و روحیه‌ای به نمایش گذاشت که فوق‌العاده بود. معتقدم ما تیم برتر میدان بودیم و خیلی خوب بازی کردیم. مهم این بود که صبور باشیم. شک نداشتم که به گل خواهیم رسید چرا که شایستگی پیروز شدن را داشتیم.

جبران اشتباه گابریل و گلی که به ثمر رساند
بعد از گل واکنش استادیوم حمایت از این بازیکن بود. او واقعا شجاعت نشان داد که بعد از آن اشتباه خیلی خوب بازی کرد تا نشان دهد اشتباهش تاثیر منفی روی او نداشته است. اشتباه بخشی از فوتبال است و در آینده هم اتفاق خواهد افتاد. مهم این است که چطور به اشتباه واکنش نشان می‌دهید و من از او واقعا راضی هستم.

توان آرسنال برای بازگشت و جبران عقب‌ماندگی از حریف
ما تیم پخته‌ای شده‌ایم و در هر شرایطی گزینه‌های مختلف داریم. آرسنال به نظرم پیشرفت قابل توجهی داشته. بخش مهمی از این پیشرفت ناشی از باور و اعتماد به نفسی است که در بازیکنان ایجاد شده. این باور که ما توانش را داریم و می‌توانیم.

آرسنال مدعی قهرمانی است؟
نه. فصل تازه شروع شده. ما یک ماراتن طولانی در پیش داریم. فعلا باید متواضع باشیم و عطش‌مان برای پیروزی و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر را حفظ کنیم.

تاثیر انکتیا بر بازی آرسنال
من به چشم‌های او نگاه کردم و دیدم که برای به میدان رفتن و جنگیدن آماده است. از عملکرد او در این بازی واقعا راضی هستم.

دیدگاه‌ها