کد خبر : 1840708 | 06 شهریور 1401 ساعت 00:45 | 12.2K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: این بهترین نمایش این فصل بایرن بود

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ معتقد است تیمش در تساوی 1-1 مقابل مونشن گلادباخ، بهترین عملکردش در این فصل را ارائه داد.

ناگلزمان: این بهترین نمایش این فصل بایرن بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ناگلزمان که در سه دیدار قبلی‌شان در رقابت‌های این فصل 15 بار دروازه حریفان را باز کرده بودند، امشب مقابل مونشن گلادباخ تنها یک بار به گل رسیدند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند. با این وجود، ناگلزمان اعتقاد دارد که تیمش بهترین عملکردش را در دیدارهای این فصل ارائه داد.
او به خبرنگاران گفت:" علی‌رغم نتیجه، من واقعا فکر می‌کنم که این بهترین عملکرد ما تا اینجای فصل بود. ما 35 شوت به سمت دروازه زدیم که آمار بدی نیست. من ناراحتم چون خیلی خوب بازی کردیم اما داور همه موقعیت‌های 50-50 را به سود گلادباخ سوت زد. تنها مسئله‌ای که می‌توانم به خاطرش تیمم را سرزنش کنم این است که نتوانستیم موقعیت‌هایمان را گل کنیم.

1739294

داوری؟ او عملکرد وحشتناکی داشت. 20 خطا بود که او می‌توانست برای هر کدام از طرفین بگیرد و او همه را به گلادباخ داد. با این حرف‌ها احتمالا من جریمه خواهم شد."
تک گل گلادباخ روی اشتباه دایو اوپامکانو به ثمر رسید. ناگلزمان در مورد عملکرد این مدافع فرانسوی گفت:" او قبل از گل اول تصمیم اشتباهی گرفت اما به غیر از این صحنه، او بازی خیلی خوبی ارائه داد، مثل کل فصل."
ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی بایرن، در این دیدار در دقایق پایانی به جای سادیو مانه به زمین رفت و در خط حمله به‌کار گرفته شد. ناگلزمان در مورد این تصمیم گفت:" ماتیس بهترین بازیکن ما روی ضربات سر است. بازیکنان کمی در اروپا هستند که به اندازه او خوب باشند."
 

دیدگاه‌ها